28 January, 2013

HOT: ARTIS 'BERAHI' SERTAI PAS

Wah! Baring Ostazah ni, teringat cara Elle Wong baring dan 'hutan'nya



1. Kebelakangan kita lihat trend artis-artis 'berahi' (baca berminat) menyertai dan memberikan sokongan kepada Pakatan Pembangkang. Sekadar hanya menyebut beberapa nama - Aishah, Wardina, Abby Abadi dan Bob Lokman yang hangat diperkatakan.

2. Kemasukan arti-artis terutamanya ke parti Pas tujuannya masih keliru dikalangan masyarakat. Apakah untuk mengislamkan artis-artis berkenaan ataupun mahu meng-artiskan parti Pas itu sendiri. Harap ramai yang masih ingat apabila Nik Aziz sendiri sedia dianggap sebagai artis dan seleberiti tidak lama dulu. Maknanya Nik Aziz memang suka dianggap glamour dan berhasrat ingin membawa parti Pas dan dirinya sebagai artis.

3. Imej Abby Abadi serta Bob Lokman bukanlah 'bersih' sangat sebelum mereka menyertai Pas. Jika kemasukan mereka ke Pas dianggap boleh mengislamkan mereka ianya satu kebaikan kepada diri mereka sendiri. Bagaimanapun ianya tidaklah sebaik mana yag kita sangkakan kerana didalam Pas mereka juga dibudayakan dengan mencaci-maki para pemimpin yang bukanlah ajaran Islam sebenar.

4. Apa yang jelas adalah, mereka dipancing untuk sertai Pas kerana mereka itu artis yang sudah punya peminat dengan harapan peminat mereka juga akan turut menyokong parti Pas dalam PRU akan datang. Bagaimanapun keadaan itu tidak akan berlaku kerana para peminat artis berkenaan sudah celik politik dan sudah dapat membezakan diantara politik, agama dan dunia artis.

5. Kepada sebilangan para artis yang menyertai pembangkang gerutamanya Pas, apakah mereka fikir segala kesalahan dan dosa yang telah mereka perbuat selama ini akan terhapus begitu saja hanya apabila menyertai Pas? Bahkan akan bertambah dosa-dosa mereka kerana mereka berceramah disana-sini dengan mengeji dan mencaci para pemimpin kerajaan.



Aishah sudah 'bersih'?


Wardina semasa seksi habiss


Wardina sebelum dan sesudah


Ostazah Abby menunjukkan assetnya 'Sup Lidah' yang juga boleh mencaci pemimpin negara


Ostazah dizaman gelapnya yang banyak kisah-kisah gelap


Best zaman gelap, kata Ostazah


No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...