24 December, 2011

AWAS: DATARAN MERDEKA BERMANDI DARAH


Rusuhan di KL

Rusuhan di Mesir

Perjuangan dan korban yang sia-sia

Jika pegawai keselamatan juga diserang, siapa pula yang kita harapkan untuk menjaga keselamatan kita kelak?

Perusuh yang sesat kerana menyangka dipihak yang benar....dan perjuangannya hanyalah kerana dan untuk....orang ini...

...mimpi yang tak sudah....



1. Rusuhan tahun 1998 akan diulangi lagi. Menjelang 9 Januari 20112 penyokong Anu arr akan melancarkan rusuhan besar-besaran untuk menekan kerajaan agar membebaskannya dari tuduhan liwat yang memang dilakukannya. (berikut akuan sumpah Saiful dan keengganan Anu arr bersumpah)

2. Kempen Pembebasan Anu arr (FAC-2) sedang dilancarkan. AMK, SMM dan BEBAS adalah penggeraknya. Sasarannya adalah melumpuhkan perhubungan dan perkhidmatan awam. Supaya negara jadi huru-hara dan mengugat ketenteraman awam.

3. Penyokong Anu arr akan jadikan negara huru-hara dan akan jadikan Dataran Merdeka sebagaimana Dataran Thahrir di Mesir atas nama kebebasan dan demokrasi, namun demokrasi apa dan untuk kebebasan siapa?

4. Dalam perancangan mereka, perkhidmatan awam akan diserang bagi melumpuhkannya. Ini akan menimbulkan kesusahan dan suasana panik dikalangan rakyat yang akan menambah kecelaruan itu kelak. Justeru, penduduk ibu kota akan terdedah kepada bahaya kerosakan dan kehilangan harta benda bahkan nyawa kaum keluarga.

5. Rakyat Malaysia diseru agar mengagalkan usaha ini dan jangan terjebak dengan perjuangan dan kepentingan peribadi 'binatang politik'. Kita tidak mahu kebebasan dan demokrasi yang kita ingini manjadi janji sia-sia kerana demokrasi itu apa dan kebebasan itu untuk siapa?

6. Atas nama kebebasan dan demokrasi rakyat Iraq, Mesir dan Libya menggulingkan kerajaannya namun apa yang mereka dapati sekarang ini? Rakyatnya menjadi lebih sengsara dari dahulu. Majoriti Rakyat Malaysia bukan bodoh sebagaimana sebahagian mahasiswa yang mudah diperalatkan itu. Kalau setakat menurunkan bendera dan memijak-mijak gambar pemimpin, lembu 'pawah' pun boleh lakukan itu.

7. Rakyat Malaysia yang bijaksana, berakal dan berfikiran waras, mari bersama kita tolak kerja jahat pembangkang ini. Mari kita bangkit dan berjuang hari ini untuk kehidupan anak cucu kita dimasa depan. Mari kita tentang segala mereka petualang dan musuh negara. Mari kita bangkit dan berjuang untuk membenarkan kata; 'Tak akan Melayu Hilang Di Dunia'!

3 comments:

Anonymous said...

orang melayu lagilah nampaknay membodohkan diri....orang lain bermati-matian oarang lain yang rasa nikamatnya

Anonymous said...

Kita harap Menteri Dalam Negeri dan Pegawai2 Intelligent Polis dapat buat kerja dan patahkan rancangan kotorr dan terdesak Yahudi zionist bacul menerusi barua2 beliau, iaitu BABI, atok Gay Tertua. Ingat apa yg berlaku September 11, lebih 3000 orang terbunoh hanya kerana agenda terkutok Yahudi zionist dan Neocons untuk menakluki negeri Islam. Jangan lah biarkan perkara ini berlaku. Atok Gay Tertua akan melakukan apasaja dan siapa saja, Ulama Tersohor ke, kawan rapat ke, adik beradik ke, waimah anak isteri pun, asalkan kote bengkok beliau meliwat terus terusan. Lihat saja selepas seharai Saiful buat laporan, Atok terkutok panik giler lalu larikan diri dan curi masuk ke rumah duta turki dgn alasan ada pembunoh upahan, Dimana anak da isteri beliau pada waktu itu? Pergi mamposlah g penting kote bengkok beliau. Inilah BABI. papa Hebat Nurul, anukera yg di dewakan anak isteri. Atok dah terdesak dan percayalah akan melakukan apa saja demi kote bengkok beliau. Mahabahalol2 penuntot2 tidak ada makna dan harga dimata Atok, hanya Putrajaya at all Cost. inikah yg Assmin Bacul katakan "Revolusi" dan memecah penjara Sg Buloh. Ini mungkin semua sudah ada pencaturan terkutok otak Yahudi zionist bacul. kita mahukan KDN dan polis supaya patahkan rancangan yg kottorrr ini sebelum nasi menjadi bubor.

C L J said...

SANGGUPKAH ORANG RAMAI BERSUBHAT DENGAN KERAKUSAN ANU NYA ITU ??

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...