Suara Anak Pahang - Perlu Baca

01 January, 2012

BH SIMPATI PERJUANGAN MAHASISWA MELAYU

Kalau Adam ni anak aku, dah lama aku pijak-pijak biar mampos!


1. Menepati ramalan, memang semalam berlaku satu tunjuk perasaan...rusuhan oleh mahasiswa-mahasiswa Melayu yang layu otaknya. Segalanya dibantu dan didalangi oleh pihak-pihak yang berkepentingan politik. (Klik Dr. MIM)

2. Satu rusuhan telah dilakukan oleh mahasiswa-mahasiswa kita semalam. Dari senarai perusuh yang ditahan 100% adalah mahasiswa Melayu. Rupanya bangsa lain lebih bijak untuk tidak dijadikan kaldai rusuhan. Memang otak mahaiswa Melayu dah jadi macam otak lembu gara-gara ketaksuban kepada Anu arr 'Berahi'.

3. Seperti biasa, apabila tidak mematuhi arahan pihak keselamatan serta melakukan provokasi berlebihan mereka terpaksa disuraikan dengan cara kekerasan. Maka sudah tentu ada yang mengalami kecederaan kerana cuba melawan. Kesian, mahasiswa dibalun kerana mempertahankan 'totey' Anu arr yang sedap-sedap membalun setor kunyit dan 'pepet' chinadoll.


Pijak je budak ni


4. Jika keadilan adalah apa yang mereka tuntut, maka adilkanlah mereka itu dengan menarik balik semua biasaswa yang diberikan kepada mereka kerana masih ada orang lain dan bangsa lain yang merasa tidak adil kerana terpaksa belajar dengan tanggungan sendiri.

5. Pembangkang serta blogger pencacai upahan penjilat 'totey' Anu arr mencanangkan bahawa ada mahasiswa yang hampir 'mampos' kerana tindakan 'kejam' pihak polis. Apakah polis akan belasah mereka jika mereka tidak terlibat dalam rusuhan itu?


Pelakon pembantu terbaik 2011, sama seperti 'CIFUT'nya Anu arr 'Berahi'.


6. Jika benar ada mahasiswa yang sedang 'nazak' akibat dari pertempuran dengan pihak keselamatan dalam rusuhan berkenaan, sahabat saya 'The Flying Kick' kata; 'padamkan terus'!

7. Nampaknya lembaran tahun baru sudah diwarnai dengan warna merah darah oleh mahasiswa yang taksub mencium bontot Anu arr namun mereka lupa bahawa warna mereka masih berbeza kerana warna Anu arr adalah warna 'kuning taik'.



Kerosakan dan kerugian hartabenda akibat rusuhan


8. Malang Melayu jika kita merasakan bahawa mahasiswa dan pelajar kita sudah jadi terpelajar, kerana sebenarnya mereka jadi semakin 'bengap' malah kurang ajar. Apa beza mahasiswa itu dengan kumpulan dalam gambar-gambar ini?


Pak Aji bingai ni sanggup baring macam lembu demi pertahankan kekuasaan DAP


Bantah AUKU konon, mahasiswa cina tak kisah pun!


Lebih baik jadi lembu yang perjuangkan perut sendiri dari 
jadi mahasiswa yang perjuangkan 'totey' yang menerjah setor kunyit orang lain


9. Akhirul kalam, Selamat Menyambut Tahun Baharu 2012. Semoga kita semua beroleh keberkatan dan kebahagian serta hidup dalam aman makmur dan harmoni. Tolak perjuangan 'totey', ABU=Allah Berkati UMNO....Hidup Melayu!

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...