26 April, 2012

SKANDAL ICE-CREAM #SHAMSIDAR LEWINSKY DENGAN ANU ARR

Banana split?


1. Ianya mengenai isu #shamsidar lewinsky yang meng'-ice-cream'kan 'totey' Anu arr yang didedahkan oleh Nallakaruppan baru-baru ini apabila menyerahkan sebuah 'tape' kepada peguamnya.

2. Nalla bukanlah orang asing kepada Anu arr. Malahan beliau adalah orang yang tersangat rapat dengannya. Orang yang dapat melihat menembusi tirai-tirai yang tidak dapat dilihat oleh orang lain. Nalla juga adalah 'Pengurus Totey' kepada Anu arr bagi memenuhi segala kehendak dan keperluannya.

3. Jika Dato' Eskay pengurus 'Chinadoll' bagi Anu arr, maka Nalla adalah pengurus khas bagi  #shamsidar lewinsky kepada Anu arr. Lalu bukan perkara menghairankan kalau Nalla mengetahui segalanya luar dan dalam mengenai hubungan #shamsidar lewinsky dengan Anu arr.

4. Anu arr 'main' belakang sudah ada yang tampil untuk mengesahkannya, termasuk yang ampunya diri. Anu arr 'menutuh' chinadoll juga ada orang yang tampil untuk jadi saksi. Kini kisah Anu arr di-'ice-cream'-kan oleh #shamsidar lewinsky juga sudah ada yang tampil jadi saksi.

5. Apa lagi helah Anu arr untuk menafikannya? Mungkin kali ini klip video berkenaan boleh diedarkan untuk tontonan umum sebagai tayangan perdana. Atau mungkin nanti Anu arr 'sekeluarga dua' (Keluarga Anu arr iaitu Anu arr sendiri bersama Kak jijah dan Nurul, serta keluarga 'bini pom' gelapnya (#shamsidar) dan keluarga 'bini jub' nya, iaitu Azmin seluruh keluarga) boleh menontonnya bersama-sama.

6. Apa Mat Sabu nak kata mengenai ini? Dulu Anwar perangkap Mat Sabu di Hotel Perdana. Kemudian Mat Sabu sebarkan Anu arr pemain bontot dan beri gelaran Al-Juburi. Jika Mat Sabu sudah pulih keimanannya, beliau patut menyatakan sesuatu yang benar dan janganlah lagi membiarkan Anu arr terus menipu rakyat jelata dengan menafikan segala penglibatannya dalam skandal-skandal seks.


Sila Klik ke link-link dibawah:









6 comments:

wak ajer said...

mengarut punya cerita....

wak ajer said...

mengarut ler cerita ni...

bRAVEhEART said...

aiii! wak parjo, kok ye pun, tk yh lah komen smpai 2 kali, buang karan je...

Anonymous said...

BLOG NI MACAM BLOG YAAHUDI KAZAR JE, SEBIJI MACAM BLOG SYIAH IMAMIAH. adakah saudara blogger seorang yahudi @ fasiq @ munafiq @ mungkin sudah kufur. ceritalah bab-bab meningkatkan iman, macamana nak satukan umat islam. tak manfaat langsung blog kau ni.

bRAVEhEART said...

haha, biasalah kalau puak sebelah sana, kalau kena sebijik atsas batu jemala mereka, beginilah ayat2 yang mereka tuturkan.....hehehe.....haramjadah betul...kenapa tak suruh yang sdg berhimpun di dataran tu bersurai banyak kemaksiatan yang dilakukan disana tu...

mat liewu said...

kalau perkara benar, apa salahnya di bongkar utk jadi pengajaran...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...