09 April, 2012

'SUCK' THE 'FUCK'?

2 wira ' Don Quixote' (tag team) yang mendapat hidayat berjuang 'untuk' DAPigs


1. Marah benar blogger 'Suck' kepada WZWH sehingga beliau terpaksa menulis satu posting 'Menjawab Tulisan Seorang Macai Upahan'. Rupanya orang yang selama ini selalu 'menjolok' tidak juga boleh bertahan apabila dijolok. Malah dengan kemurkaannya secara sedar atau tidak telah membuka pekong didada.

2. Kata Suck; "......saya tidak fikir Najib bodoh seperti yang kita..namun ramai pembaca yang berfikir bahawa 'Suck'lah yang bodoh kerana menyangka kewibawaannya sebagai 'mantan ADUN sepenggal' akan membuatkan dia diberi hormat oleh WZWH, namun itu tidak berlaku malah jawapan diblog Suck dijawab lagi sebagai sindiran oleh WZWH.

3. Beberapa komen dari blog WZWH. Sayang, orang baik seperti Suck sudah berubah seperti mana acuannya. Yang pasti sejak berhijrah dan mendapat hidayat dari DAP, the 'Suck' sudah menjadi the 'Fuck'. Tahniah 'Suck'!






Anonymous Anonymous said...
why do you want to ask Suckpongkok 69... ooops, sorry, Suck 47 that question?

but, seriously...

the guy is as clueless as all those in Pakatan... all they know is how to create havoc and chaos... disrupting the status quo with their lies, slander and all-round mischief... they are, but, a bunch of frustrated, has-been politicians who are trying hard to reinvent themselves by siding with the dark-side in the faint hope of making it big in our political scene.

dream on, losers!
April 8, 2012 7:45 PM
 Cikgu Ngah said...
Salam WZWH dan rakan-rakan semua.

Dalam entri terbarunya Sakmongkol telah mendakwa harga gula dan beras di negara ini telah meningkat semenjak perniagaan beras dan gula diambil alih oleh Syed Mokhtar Al Bukhari. Beliau jg menyifatkan saranan supaya mengurangkan pengambilan gula adalah satu cadangan yang bodoh.

Jelaslah di sini Sakmongkol bukan sahaja seorang pakar ekonomi yang berwibawa tetapi juga pakar kesihatan yg paling luar biasa di dunia!

Adapun fenomena kenaikan harga barang makanan adalah satu fenomena yg global. Berlaku di seluruh dunia, tak terkecuali Malaysia. Sama juga dengan kenaikan harga minyak. Tapi di Malaysia kita bertuah kerana ada pemimpin seperti Anwar Ibrahim yg mempunyai formula ajaib bagaimana utk memastikan harga minyak tidak naik buat selama-lamanya. Molek sekali kalau pemerintah Indonesia melantik Anwar sebagai penasihat ekonomi kerana beliau sudah tentu dpt memberikan idea bernasnya utk mengekang kenaikan harga minyak di sana. Sekarang ini Sakmongkol pula akan memberikan kita formula yg terbaik utk mengelakkan kenaikan harga beras dan gula. Sesungguhnya bertuah Malaysia ada dua insan maha bijaksana ini.

Barangkali harga gula di bawah monopoli Robert Kuok dulu memang tak pernah naik sama sekali. Nampaknya Syed Mokhtar dah begitu terdesak nak pintas nama Uncle Kuok dalam senarai 40 richest Malaysians hinggakan dia sanggup menaikkan harga gula dan beras di negara kita ini. Beliau juga telah menurunkan bencana alam utk mengurangkan sumber bahan mentah gula dari Australia. Sikit masa lagi dapatlah Syed Mokhtar naik ke no 1 dalam senarai itu.

Para doktor pakar di Malaysia seharusnya belajar dari Sakmongkol tentang bagaimana kita dapat mengurangkan masalah penyakit diabetes di Malaysia, dan dalam masa yg sama kita masih boleh makan gula sebanyak-banyaknya.

Dengan kebijaksanaan Sakmongkol, pakar ekonomi terbijak alaf ini, saya yakin Malaysia akan melonjak setapak lagi utk menjadi negara yg paling banyak makan gula di seluruh benua Asia mahupun dunia, dan bukan hanya di Asia Tenggara sahaja.

Molek benarlah Sakmongkol dilantik sbg Menteri Hal Ehwal Ekonomi bila pakatan memerintah nanti.

Wassalam.
April 8, 2012 9:23 PM
 Anonymous said...
Continue with your exposure who this UMNO reject Sakmongkol is.His current article is full of kebencian, dendam kesumat.Memalukan orang Pahang.!!.Bahasanya pun tidak melambangkan saorang Melayu yang beradab.Suruh si Sakmongkol ini ingatkan Allah .Stop writing on Najib and focus on DAP plan for the Rakyat like Najib does.Malaysia nees BN anf to rejecr PR.
April 8, 2012 9:25 PM
Anonymous Anonymous said...
Sakmongkol pakar ekonomi ? Who is foolimg who.Setakat Owen third cladss Uni tak payah nak cerita besar.Not even UMIST bro .Why he has failed to move up the ladder ? it is because he was not performing politically.
Now he is badmouthing Najib .
April 8, 2012 9:46 PM
Anonymous Anonymous said...
Betul kata anak murid.Isunya Sakmongkol bukan memberi pendapat yang baik malah mengajar anak murid cara kurang ajar dan biadab kepada ketua saolah dialah yang lebih pandai ekonomi.What doed he know about Felda listing if it is not written by market analyst for him.I know him personally tidaklah secerdik mana pun. Must remember Najib has administrative , management and political experience that makes macai upahan DAP Sakmongkol too minute and not even a threat to UMNO.It is his lost of kesetiaan for not getting whay he wanted from Najib that make him BRNGKAK.
Ariff adalah orang yang tidak pandai mengenang budi.It has to be earned .Ariff language is vulgar and he lack tact and refinement unlike Wzwh ! compare Ariff writing and WZWH writing.You judge !
.
April 8, 2012 10:22 PM
Anonymous Anonymous said...
apalah korang ni,sakmongkol tu menatang apa?katak kot.duhai anak murid,kau gi komen sakmongkol kat blog dia.mampus dia takkan siarkan.sebab dia ni jenis penakut kena kritik.kalau kritik orang dialah paling handal.
April 9, 2012 12:27 AMAnonymous 
Anonymous Anonymous said...
Arif sabri dan tag teamnya Aspan Alias Double A dah join DAP ape ke halnya diorang asyik2 nak cerita keburukan Najib plak, cerita lah tentang kehebatan DAP dan Lim Kit Siang atau Kerpal Sink kita nak tahu juga wawasan dan perjuangan DAP dan pemimpinnya.. mesti bagus!
April 9, 2012 12:49 AM
 Quiet Despair said...
Salam Tuan Wan, Kampungman dan pals

Kita semua patut berterima kasih kepada Yang Arif lagi bijaksana Sakmongkol. Kerana dia kita datang ke sini.
Saya tak pernah tahu existence blog ni. Tapi kerana melentingnya Sak kepada Tuan Wan, dia telah beri free publisiti kepada blog ni.
Tak bijak atau pandailah Sak kan, jika begitu.
I am a big fan of Sakmongkol and his side-kick Aspan eversince I returned home some years ago.
I don't care if Arif thinks he's the smartest guy in Malaysia. But he's becoming to be so over-bearing.
He cannot take criticisms even from a budak hingusan like me. Dua postings saya baru-baru ni yang cuma memuji Najib dan menanyakan kenapa tentang low-turn-out ceramahnya di Subang Jaya didelete.
Dia telah menjadi macam pro-Pakatan bloggers lain seperti Din Merican yang delete posting pro-UMNO tapi membiarkan commentators lain mengutuk komen yang didelete tu.
Tak lama lagi kita akan melihat blog Sakomongkol penuh dengan crappy comments from penjilat Pakatan. It's going on now.
Sakmongkol tidaklah sedemokratik dan boleh terima kritikan seperti yang dia megahkan.
Kalau dia di tempat Najib, ramailah yang jadi mangsa cuma kerana mengkritik.
Syabas Tuan Wan yang seperti UMNO bloggers lain publish comments critical of you.
Let's just ignore Sak who is on a personal vendetta against Najib. Dia berdendam kerana 'orang pandai'(LOL) sepertinya diside-lined dan cuma jadi one-term Adun.
Dia dengan bongkak mengatakan semua Adun Pahang like Datuk Sarkar bodoh.
Yang paling saya hot ialah dia mengatakan PM yang kita sayangi sebagai bodoh, tak boleh berfikir, ikut telunjuk dan lain-lain perkataan menghinanya.
Saya pernah mencabarnya bertansding melawan Najib kalau fikir diri terror ngat. Baru-baru ini dia mengatakan kalau dia lawan Najib, Najib akan KO. Such audacity!
Kalau bertanding lawan Nyonya Yen-Yenpun tak boleh menang. Sak takkan menang di mana-manapun di Pahang, negeri kita.
Jika dia terusan mengutuk dan cakap takbur seperti ceramahnya di Pekan baru-baru ini, alamatnya dia akan kalah di mana-manapun.
Sak is not the bellwether of UMNO politics or Najib. Janganlah percaya kepada predictionnsya yang BN akan tumbang.
Sak kena belajar jadi refined gentleman macam Najib yang anak bangsawan tapi merendah diri dan tau rakyat menentukan nasibnya.
Janganlah berbangga sangat degree dari Owens. Kalau Chicago School yang famous for economics takpe lah sikit.
Sak mesti ingat beribu lagi anak Pahang yang mempunyai degree dari IvY league schools dan bukan cuma dia seorang saja.
April 9, 2012 9:13 AM
 Kampong man said...
Salam Saudara semua,
Selalu saya berbicara dengan saudara sejati saya ANC bekas suami Rosmah di pejabat saya hari hari selama sudah hampir empat tabun sebagai rakan sesama Islam yang sangat rapat.Kami berkongsi pejabat.Sak tahu ini semua kerana mereka pernah berkenalan semasa bekerja di SHELL dahulu.
Saudara ANC tidak sedikit pun mencerita keburukan Rosmah kerana apa yang berlaku kehendak Allah dan rakan sejati saya menerima dengan baik walaupun beliau tidaklah orang yang senang hidupnya.Hidup harus diteruskan bagii mencari rezeki yang halal katanya dengan penuh redha.
Dalam isu cincin berlian yang penah diperbesar pembangkan saya bertanya ANC secara ikhlas apa kah ANC mempercayai tohmahan ini ? .Jawapannya " To my knowledge she is not into cincin but she has obsession for ladies beg." dengan penuh ikhlas.Baik dan jujur ANC ini malah saya kagum dengan personaliti ini dan saya sangat bangga .
The moral of my stories if you dont know just shut up.Kita tidak perlu membuka dan memperbesarkan AIB manusia lain.Sayang brother Sak dah pandai naik angin guna vulgar word F*&k pulak.Sebenarnya brother Sak ini baik orangnya.Anginnya berubah sejak berhijrah ke DAP.Kita doakan dia berjaya dengan career politiknya.We never know if PR wins Pahang he being a pakar ekonomi can be an MB Pahang ! .Maaf sekira tersinggong .Salam semoga Allah memberi petunjuk kepada kita semua kejalan yang benar.Apabila umur meningkat kita mskin indaf , me at least.
Bagi merasai perasaan sensitif warga emas saya syorkan ini:
YOU TUBE. "A parent's love -I cried after watching this "
Perasaan ibu dan Ayah kepada anak anaknya.Wallahwualam
April 9, 2012 9:26 AM








1 comment:

Anonymous said...

Thanks admin
you have good post and nice blog
and i want to visit and subscribe to my blog STD Symptoms and Scabies Transmitted by Animals
thanks a gain admin ,,,

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...