02 February, 2013

GEMPAR: MAT SABU SAKIT.....?

Sakit? Mat Sabu 'potong' 2 kali ?


1. Mat Sabu sakit? Baca diblog 'Horas' -  (Klik Sini)

2. Zalim dan kejamnya kerajaan UMNO BN bila mengarahkan sebuah keretapi barang melanggar Mat Sabu ketika beliau menyertai Demonstrasi Bersih dahulu. (Gambar bawah)




 3. Mat Sabu sewaktu latihan kerusi roda setelah berjaya sesi saringan bagi mewakili negara menyertai acara perlumbaan di Paralympic. (Gambar bawah)



4. Mat Sabu bersama Anu arr  ketika menerima anu-gerah pelakon 'sakit' politik terbaik. (Gambar bawah)




5.Tidur seorang yang zuhud. 'Ntah apalah yang diayat oleh Mat Sabu ni. Yang macam ni pun dia ada nafsu? (Gambar bawah)





6.  Memang sah Mat Sabu ni sakit. Menjelang PRU ni Mat Sabu selalu mimpikan kerusi sehingga sanggup duduki banyak kerusi kerana tamak halobanya. (Gambar bawah)




7. Baca sini mengenai penyakit dan kesakitan Mat Sabu. (Klik Sini) Kita mesti bersimpati dengannya.

3 comments:

Anonymous said...

Hahahahhahaha..................ketawa giler...............hahahaha.....

Anonymous said...

Aduhai, perut saya sakit kerana menahan gelak ketawa tengok dia duduk banyak kerusi. Selalunya budak2 bila pergi restoran duduk dua atau 3 kerusi saja (maxima), ini dia duduk banyak sangat kerusi. Biasanya bila orang bercakap di rostrum berdiri, kenapa dia duduk pula? Ialah sakit agaknya.

Siput

Anonymous said...

Elok sangat jika mampos terus..kaki jilat bini orang hoho

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...