Suara Anak Pahang - Perlu Baca

01 February, 2013

NIK AZIZ KUTUK JANDA, CUMA ABBY ABODY SAJA YANG BEBAL


http://gelombangkick.blogspot.com/2013/01/nik-aziz-dakwa-wanita-kena-cerai-sebab.html

Nik Aziz Dakwa Wanita Kena Cerai Sebab Bermasalah, Termasuk @abby_abadi112 Ke ?

KOTA BHARU - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan semua wanita yang menjadi janda akibat diceraikan suami semuanya dikalangan golongan wanita yang bermasalah.

“Saya tidak suka sebut keburukan orang lain. Awak fikir sendiri mana boleh seorang suami ceraikan isterinya kalau tidak ada masalah.......

(Baca sepenuhnya klik sini)

Kalau ikut teori Nik Aziz, Abby Abadi pun bermasalah juga, patutlah diceraikan suami, selalunya orang yang bermasalah turut akan pilih parti yang bermasalah.


1. Kesian Abby Abody yang bebal dan tidak faham tohmahan Nik Aziz itu. Mungkin selama ini Abby Abody menganggap bahawa dia diberikan perhatian dan dihormati oleh pemimpin Pas, rupanya beliau hanya dipergunakan saja.

2. Mungkin elok Abby 'mengoda' Mat Sabu yang masih terkenal sebagai casanova dengan harapan dapat peluang jadi isteri tambahannya. Mat Sabu pun masih 'hensem' dan perwatakannya masih menawan. Yang penting, lidahnya masih berfungsi baik seperti dulu.......


Bencinya Mat Sabu pada Najib


Ini cerita dulu-dulu semasa bersama Normah


Ini kalau ada cerita, saya tak tahu....hehehe

2 comments:

Anonymous said...

Bila lelaki ingin berkahwin dengan janda. Soalan pertama yang ditanya oleh kaum keluarga, sahabat taulan dan sesiapa "JANDA TU CERAI HIDUP KE CERAI MATI" Sendiri fikir le Abby.

Anonymous said...

ABI ABABI!!!

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...