09 February, 2013

PRU13: @NajibRazak MINTA PEMBANGKANG AKUR KEPUTUSAN RAKYAT

DS Najib sudah dikenali dan menuruti jejak Tun Mahathir, 
menjulang Malaysia dan bangsa Melayu dimata dunia.


1. Diberitakan, sejurus selepas mesyuarat Majlis Tertinggi UMNO DS Najib mengadakan sidang akhbar. Antara intipati dalam sidang akhbar berkenaan adalah menasihatkan pembangkang supaya dapat menerima keputusan PRU13 nanti dengan hati yang terbuka dan jangan melakukan rusuhan serta apa-apa yang akan mewujudkan ketidakstabilan dalam negara. (Baca MalaysiaKini)

2. Saranan berkenaan memang wajar diberikan kerana banyak kali kita mendengar bahawa pembangkang berura-ura meneruskan pilihanraya dengan kekacauan dijalanraya. Bahkan memang sudah jadi kebiasaan pihak pembangkang mewujudkan ketakutan dikalangan rakyat. (Baca Sini) Anu arr hendak adakan kekacauan seperti di Mesir bagi tunjukkan bantahan dan tidak puashati rakyat, tapi berapa ramai rakyat yang menyokongnya? Selebihnya hanyalah pencacai yang dibayar termasuk para blogger seperti Tukar Tiub yang kecewa gagal dalam hidupnya. 

3. Hari demi hari penyokong pembangkang semakin ramai berubah arah dan menyokong kerajaan BN dibawah pimpinan DS Najib sama ada secara terbuka dan secara senyap-senyap. (Baca Sini) Di kampong-kampong, penyokong Pas berubah arah secara senyap-senyap kerana sudah hilang kepercayaan terhadap kepimpinan yang tidak lagi dilihat komited memperjuangkan Islam. Kerjasama erat dengan DAP bahkan dianggap sebagai menjadi 'anjing' DAP juga mengecewakan penyokong Pas kerana mereka pernah dulu mencerca UMNO yang berkerjasama dengan MCA/MIC (kafir zimmi) sedangkan kini mereka bersekedudukan dengan DAP kafir harbi.

4. Yang masih tetap tidak berubah dan masih mengharapkan belas ihsan dari DAP kafir harbi hanyalah blogger 'Aspan Alias' yang sah pencacai tegar. Tanpa rasa malu memutarbelitkan kenyataan DS Najib (Klik Sini) Malang sungguh bangsa Melayu dengan lahirnya manusia seperti ini, 'raja mendeliar' atau 'si kitol' millinium. Biarkanlah Si Luncai ini tenggelam dengan labu-labunya....huhuhu!

5. DS Najib sudah dikenali dan menuruti jejak Tun Mahathir, menjulang Malaysia dan bangsa Melayu dimata dunia. Orang itu terkenal juga terutamanya di Jepun (Klik Sini) Suami Kak Jijah ni memang hebat. Memang Anu gerah Tuhan. Papa NurulIzzah memang hebat...belakang....depan....atas ....bawah semua dia sebat. Errr!,,,,mana jam Omega tu?

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...