Suara Anak Pahang - Perlu Baca

01 February, 2013

KAK JIJAH SEPAT KERING?

Keratan Keadilan 'Doll,y'



Patutlah Presiden PKR ini tidak mendapat perhatian ahlinya...sepat kering...dah macam Presiden Pas, terpaksa buat aksi-aksi gempaQ bagi mendaptkan perhatian.....

P/s:jijah ni tahu ke nama yang disebut tu dah lama syahid

Pendapat seorang pembaca dilaman fb Keadilan


1. DS Najib terpaksa berusaha keras dan pertaruhkan keselamatan dan nyawa untuk melawat Gaza dan melihat sendiri keadaan mangsa rejim Tel-Aviv dalam rangka sehari lawatan kemanusiaannya baru-baru ini. Namun segalanya diperlekehkan oleh puak-puak yang benci dan iri hati pada apa yang dilakukannya. Di sana DS Najib disanjung tinggi bahkan dianggap sangat berani melebihi para pemimpin negara arab lainnya yang tidak pernah menjejak kaki ke Gaza.

2. Di negara sendiri, DS Najib dicemuh dan diperlekehkan oleh pemimpin pembangkang serta para 'pencacai pengangkut najis' mereka. Mereka sedar dan akui bahawa mereka tidak akan dapat lakukan lebih baik lagi dari apa yang DS Najib lakukan itu. Justeru tiada apa yang lebih baik yang dapat mereka lakukan selain dari meburuk-burukkan perkerjaan baik DS Najib itu.

3. Tiba-tiba dikejutkan dengan berita pemimpin Hamas akan 'meliwat' Kak Jijah sepat kering. Opps! Pemimpin Hamas melawat  Malaysia untuk bertemu Presiden Keadilan. Maka terkejut beruklah para-para beruk dihutan yang akhirnya ketawa sakan pada cerita lawak itu. Mungkin pemimpin Hamas itu tidak ada pengetahuan dan silap fakta bahawa Malaysia masih diperintah oleh kerajaan Barisan Nasional dan Perdana Menteri nya masih lagi DS Najib. Jika diibaratkan kita datang buat kunjungan ke sebuah pejabat sudah tentu yang ingin dan akan kita jumpa adalah ketua pejabat berkenaan, bukannya tukang kebun, tukang cuci atau pion. Jikapun ada kelangan pemimpin Hamas yang datang, mereka bukanlah mewakili keleluruhan badan berkenaan dan bukan juga mewakili rakyat Palestin.

4. Bagaimanapun demikianlah apa yang dilakukan oleh pembangkang untuk menunjukkan seolah-olah negara lain tidak mengiktiraf DS Najib sebagai Perdana Menteri Malaysia. Siapalah Kak Jijah si sepat kering itu pada mata dunia? Dia bukannya Perdana Menteri, bukan juga isteri Perdana Menteri, bukan ketua pembangkang hanyalah presiden sebuah parti anak beranak yang dipinggirkan. Jikalau Anu arr sendiri sanggup melihat belakang orang lain dari memandang sepat kering, apalah ertinya lagi. Huuuwuuuuuu!



No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...