09 February, 2013

LAGI LINK HANGAT, ABBY ABADI


Ummmmm!!!


1. Kononnya selepas bergelar MJ (Mak Janda), Abby Abadi serta merta berubah. Kini dia mendapat kebebasannya semula. Kita tidak mahu mendedahkan segalanya disini. Namun yang pasti Abby Abadi semakin panas. Macam apam balik panas, bukan sejuk dingin macam sepat kering. Apabila dia menyertai Pas konon dia 360'o berubah. Serta merta dia diiktiraf sebagai uztazah Pas. (Harap sangat dia benar-benar jadi ustazah bukan setakat jadi ustadah semata-mata.

2. Namun Abby Abadi juga perlu diingatkan bahawa dalam Pas bukan semuanya putih hatinya, ada banyak yang hatinya hitam legam walaupun rambut dan  janggut memutih. Walaupun serban dah besar bakul. Jika tidak tak kan banyak duit-duti derma hilang begitu saja.

3. Yang lebih penting Abby Abadi harus ingat supaya jangan sesekali membiarkan didekati beberapa lelaki seperti Mat Sabu yang sinonim dengan Hotel Perdana bilik 121 ketika ditangkap berkhalwat bersama Normah. Berhati-hati juga dengan Saipul Bahrin ADUN Pas yang ditangkap berdua-duaan dengan isteri orang didalam keretapi  gerabak istimewa dimana pasangannya ketika itu hanya bertuala merah. Lebai-lebai Pas ni boleh sapu belaka....kalau dibiarkan nanti keretapi pun boleh buat u-turn.

4. Berikut adalah link hangat ke Abby Abadi. Amaran! BH tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang penyalahgunaan link hangat dan video klip yang disertakan ini. Kepada yang belum berkahwin atau yang menduda dan menjanda juga dilarang kerana dari melawat laman berikut. Link Hangat Abby Abadi (Klik Sini)  dan Video Klip Hangat (Klik Sini)


2 comments:

dad8home said...

Amboi! Jelir ldah lagi MakJan ni...dah gian sangat ke???

Anonymous said...

Panjangnya lidah ! Meleleh air liur lebai-lebai pas tgk. Sedap klu buat sup lidah.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...