06 February, 2013

HANGAT: LINK MELIHAT 'HUTAN' ELI WONG

Huh! Berpeluh dahi beb! Patutlah Pok Nik cepat-cepat ampunkan dosanya!


1. 'Eli Wong', nama penuhnya Elizabeth Wong Keat Ping  (黃潔冰) lahir pada 9hb Mac 1972 adalah ADUN Bukit Lanjan dan juga EXCO Pelancongan dan Alam Sekitar Kerajaan Negeri Selangor. Beliau mewakili PKR dalam PRU12 lalu dan terpilih (baca 'Tersalah Pilih) oleh pengundi DUN Bukit Lanjan sebagai wakil rakyat.

2. Eli Wong mendapat majoriti melebihi 5000 undi dan adalah majoriti kedua terbesar yang diterima oleh PKR dalam PRU pada 8 Mac 2008 lalu.

3. Sejak sebelum jadi wakil rakyat lagi beliau sudah terkenal sebagai pejuang kebebasan dan terlibat dalam banyak kempen 'human rights'. Namun akhirnya beliau jadi lebih terkenal sebagai 'ADUN Telanjang' apabila gambar-gambar bogelnya tersebar meluas diinternet.

4. Nampaknya moral para pemimpin PKR rata-rata terlalu rendah. Bermula dari Ketua Umumnya Anu arr Al-Juburi yang bukan saja terlibat beberapa kali dengan salah laku seks luar tabii meliwat  bahkan sejarahnya terakam sebagai pelanggan pelacur dari China (Chinadoll) terus kepada kisah Ostad Badrol yang tertangkap berkhalwat dengan isteri orang jam 3 pagi kemudiannya kisah gambar-gambar telanjang Eli Wong selepas pendedahan hubungan sulitnya.

5. Ramai dikalangan penyokong pembangkang yang tidak percaya dan menganggap ini adalah konpirasi UMNO semata-mata. Sayugia diingatkan bahawa UMNO tidak ada masa untuk sentiasa mengikut gerak geri dan memerhatikan bontot Eli Wong sepanjang masa.

6. Ketika kesnya sedang hangat diperkatakan, sangat menyedihkan apabila ada beberapa muslimah Pas yang meratap tangis memberikan sokongan kepadanya tanpa usul periksa. Jelas bahawa pada Pas, asal menyokong dan bersama Pas segala kesalahan dan kemungkaran akan tetap dipandang benar.

7. Bukan tujuan BH untuk 'melucah' namun sebagai bukti beberapa gambar bogel yang jelas menunjukkan 'hutan simpan Bukit Lanjan' Eli Wong ini tersiar dilama blog. (Klik Sini) AMARAN: Bagaimanapun segala risiko dari melawat laman berkenaan adalah tanggunggan sendiri dan BH tidak akan bertanggungjawab kepada apa yang berlaku akibat darinya.

8. PRU13 kita tolak pembangkang yang jelas membawa kepada kesesatan dan keruntuhan moral. Golongan muda mesti diselamatkan bagi memastikan negara akan kekal aman damai kerana anak muda hari ini adalah pemimpin masa depan.

2 comments:

Anonymous said...

POK NIK dah servis jentera dah nak teroka,tapi Hj ADEEINGGGGGGGG nak tumpang juga.
MATTT SABUT dah mengerekot ibu jari kaki oiiiiiii......Anggota Kabinet Musang berjanggut le katakan!!

bRAVEhEART said...

Tentu masih ada yg lekat dimulut Mat Sabu....hehehe...Ostad Badrol tk nk bagi kaunseling ke? Yg di Ktn tu KSK (Kawasan Sudah Kerja), yg ni 'hutan' dara, hehe...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...