06 December, 2009

SOKONG NIK AZIZ PEGANG JAWATAN SEPANJANG HAYAT







1. Menantu menteri besar Kelantan, Abdul Ariffahmi Ab Rahman JANGAN meletak jawatan sebagai ketua pegawai eksekutif (CEO) Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) berkuatkuasa 23 Mac 2010. Rakyat Kelantan akan rugi besar kerana dia sangat cekap dalam meng'songlap'.

2. Nik Aziz jangan letak jawatan walaupun ada desakan, terus pegang jawatan sampai akhir hayat. Pas sangat memerlukan kepimpinannya selam-lamanya. Jika tidak Nik Aziz dalam Pas maka Pas buka lagi parti yang perjuangkan Islam.

3. Tuan-tuan baca blog ni pun bagus juga. Sila klik sini.
Hari ni saya nak rehat sikit sebab puak-puak sebelah sana dah marah sangat, nak bagi peluang mereka berehat dari marah-marah juga.

8 comments:

YANG GAMBI said...

Btul juga komen tuan, Nik Aziz boleh pegang sampai mati..... buat sistem Beraja...... kalau tak masakan ganbar TGNA penuh seluruh Kelantan melebihi Sultan.....

Anonymous said...

...saya amat menyokong, sokong 101% supaya TGNA tidak letak jawatan MB..masakan TGNA mesti tunduk dengan desakan 'budak-budak hingusan'..dia seorang pemimpin politik yang cukup hebat..sehingga kini tidak ada calon lagi yang layak untuk mengantikannya..walau pun dia bukan Presiden PAS tapi dia lebih dihormati dan setiap patah perkataannya ditunggu2 dan ditafsirkan dengan berbagai maksud dan andaian..

..dari sudut ugama pula, beliau merupa seorang ulamak besar yang tiada tandingannya..belum ada mana-mana orang yang bergelar ulamak berani bercanggah pendapat dengannya..semua akan akur..walau pun ada segelintir yang cuba menegur tapi tidak kemana kerana takut untuk berhujah dengan beliau.."kalau kail panjang sejengkal usah lautan hendak diduga"..kalau hujah TGNA tu salah maka sudah lama pihak berkuasa ugama telah mengambil tindakan keatasnya..orang yang mengatakan TGNA tu salah atau silap, sebenarnya mereka tidak faham dan tidak sampai akal untuk memahaminya..

Adi Jagat

Arif Omar said...

bagus juga dia jadi mb seumur hidup. biar dia tongkat lagi selagi boleh. biarkan.

PANGLIMA HITAM said...

YANG ORG UMNO SAKIT HATI NIK AZIZ JADI MB KELATAN,APA HAL PULAK,DIA MENANG SEBAGAI ADUN,KEMUDIAN PARTI LANTIK DIA SEBAGAI MENTERI BESAR KELANTAN,YG KAU ORG2 UMNO SAKIT HATI DAN SURUH DIA LETAKKAN JAWATAN...KENAPA,KAU ORG AKU INGAT SEMUA DAH TAK SIUMAN LAGI AGAKNYA,BAIK KAU PI HOSPITAL GILA PI PERIKSA OTAK KAU ORG SEMUA,TENTU OTAK KAU PRG SEMUA DAH MASUK ANGIN,DAH LEMAU LE TU,KAH KHAH KAH INSAN2 YG BER O.T.C....

Unknown said...

Dengan haq Ismul 'Adzam pohon tutupkanlah ya Allah segala jalan DAP keturunan Juj wa Ma'juj ini.

Demi keagungan Asma-u-lhusna pohon ya Robbana lumpuhkan DAP keturunan Juj wa Ma'juj ini.

Dengan Nama Tuhan bagi Muhammad dan sekelian Nabi Rasul a.s.w.s.; minggir engkau (noor-M-mu) hai DAP keturunan Juj wa Ma'juj.

Bis-mil-lah ... gelap seluruh sudut mu hai DAP keturunan Juj wa Ma'juj.

Bis-mil-lah ... tersumbat seluruh rongga mu hai DAP keturunan Juj wa Ma'juj.

Bis-mil-lah ... dipohonkan bantuan bagi kaum yang (mengaku) kelemahan.

cucu mamak kutty, said...

doa le jgn tak doa,org alim berdoa,org jahil pun berdoa,org yg kena dzalim berdoa,org penzalim pun nak berdoa jugak,perasuah pun berdoa,perompak harta rakyat pun nak berdoa juga ke,agak2nya nak mintak tuhan jadikan harta yg di rampok dari rakyat tu nak minta tuhan jadi kan halal ke,doa le ye jgn tak doa,aku nak aminkan doa nik aziz supaya pemimpin umno yg zalim tu pecah perut,amin ya rabbul alamin.....

Anonymous said...

PANGLIMA HITAM:
AKU INGAT KAU PERGI PERIKSA KEPALA OTAK KAU YANG BETUL2 DAH GILA DAH TAK SIUMAN TU KAT TANJUNG RAMBUTAN ..... PANGLIMA HITAM BANGANG BODOH TOLOL BAHALOL OTAK DAH MATI DAH TAK BERFUNGSI ...... DAMM STUPID !!!!!!!!!!!

Anonymous said...

hai,si anon tu marah ye,nanti kau kena jual kat tokeh babi kau kena cuci kandang babi baru padan muka kau,marah le ye..nanti kau kena jual,kah kah kah kah,,,,,,,,,,,,,BETUL2 O.T.C. PUNYA OLANG.........LU TAMPOI MALI KAH

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...