27 January, 2010

PERIHAL BLOGGER CELAKO PAS PARTI CELAKO

Aikk!! Terbaliklah pulak, huhu


HANGAT TENGAHARI NANTI: LAGI, DI PAHANG AHLI PARLIMEN PKR LETAK JAWATAN.




Tiba-tiba blogger pencacai pengangkut najis (bukan jawatan sebenar) Husam Musam (bukan nama sebenar) jadi polpular dan dilawati ribuan pengunjung sehari. Rupa-rupanya dialah blogger 'celako' yang nak menonggengkan Nik Ajiz (bukan nama sebenar) Ikuti kisah benarnya yang memilukan dan meruntuhkan maruahnya sebagai blogger pencacai:




Antara isu yang sedang hangat diperkatakan berkaitan blogger adalah mengenai blogger Aduka Taruna yang mengeluarkan kenyataan diblognya dengan menghina Sultan Johor. Akhirnya beliau telah menyerah diri kepada polis. Cerita-cerita mengenainya boleh dibaca dimana-mana blog dan akhbar arus perdana, juga akhbar pembangkang termasuk harakah daily haprak.

Siapakah blogger biadap itu sebelum ini? Apakah kenyataan biadap yang dikeluarkannya? dan kenapakan blogger biadap ini yang mengeluarkan kenyataan biadap terhadap institusi kesultanan Johor dipertahankan oleh pemimpin parti biadap itu? Maknanya, blogger biadap ini adalah macai dan pencacai upahan Pas. Bermaknanya, inilah yang diajarkan oleh Pas kepada pengikut-pengikutnya. Bermakna, Pas sedang ujudkan golongan ekstrem dan radikal didalam Partinya. Bermakna kemudian nanti Pas akan menjadi satu parti yang berjuang sebagai militan.

Kita sedar bahawa DAP tetap akan menolak Islam. Kita juga sedar bahawa kini DAP sudah membuka mata dan tidak lagi akan jujur menyokong Pas kerana mereka takutkan perjuangan militan Pas nanti apabila diberikan kuasa. Ingatlah bahawa ultra kiasu sentiasa lebih cerdik dari Pas yang memperjuangkan Islam dibelakang kafie harbi.

Sila baca pautan-pautan berikut untuk mendapat keterangan lanjut:

Aduka Taruna Blogger PAS-Klik Di Sini
Aduka Taruna Yang Celaka- Abg Mie
Aduka Taruna Mengakui Blogger Upahan-Panglima

http://www.papagomo.com/2010/01/jahanam-siapa-membela-aduka-taruna-yang.html

http://adukataruna.blogspot.com/

http://adukataruna.blogspot.com/2010/01/permohonan-maaf-kepada-seluruh-rakyat.html

http://www.papagomo.com/2010/01/hangat-pas-edrogan-menyalahkan-papa.html

2 comments:

PAPA GOMO said...

salam bro...habis jahanam dah ni..
PAS nampaknya di kuasai oleh golongan Edrogan....jahanam jahanam

bRAVEhEART said...

Salam.
Pas memang parti jahanam dan menjahanamkan bangsa Melayu. Pemimpin Pas adalah tok-tok guru yang menjahanamkan umat Islam negara Malaysia.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...