Suara Anak Pahang - Perlu Baca

18 January, 2010

PERIHAL ORANG-ORANG KECEWA




Adeyyy, tambi! You also kecewa ka? Hahahaha!
Friend of mine just came back from Japan, who missed her wife very much,
he asked his wife 'ko pakai modeska?' His wife replied 'Haip!' Then sadly he voice ' konekku keciwa' ~ huhu



Kecewa 1:

Nicole Scherzinger, penyanyi kumpulan Pussycat Doll patah hati ditinggalkan kekasihnya Lewis Hamilton pelumba Formula One yang enggan berkahwin lagi kerana masih mahu hidup bebas. (Harian Metro 16 Januari 2010 R4-5)

Kecewa 2:

Maria Tunku Sabri, personaliti popular jalan-jalan cari makan mengemukakan saman RM5.5 juta kerana mungkir khawininya. (Harian Metro 16 Januari 2010 M20)

Kecewa 3:

Seorang Inspektor Polis kecewa apabila mengetahui tunangnya seorang Lans Koperal Polis adalah juga isteri kepada seorang anggota polis. (Harian Metro 16 Januari 2010 M8)

Kecewa 4:

Setiausaha Agung PKR, Datuk Salehuddin Hashim meletak jawatan kerana kecewa juga. Timbalan Presiden PRK juga akan mengikut jejak-jejak mereka terdahulu juga kerana kecewa antaranya; Dr. Chandra Muzaffar (bekas Timbalan Presiden Keadilan), Abdul Rahman Osman (bekas Timbalan Presiden PKN), Ruslan Kassim, Datuk Marina Yusoff, Nell Onn, Prof. Dr. Jomo K Sundra, Zainur Zakaria, Datuk S Nalla Karupan, Mohd Ezam Md. Noor, Lokman Noor Adam dan terkini Dr. Jeffrey.

Lebih menarik, semua Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) pembangkang yang keluar parti dan menjadi ahli Bebas adalah dari PKR; Mohd Osman Jailu (Cangkat Jering), Jamaluddin Md Radzi (Behrang), Mohd Fairus Khairuddin (Penanti), V.Arumugam (Bukit Selambau), Mohd Radzi Salleh (Lunas), Badrul Hisham Abdullah (Pelabuhan Kelang). Mereka juga orang-orang kecewa, kecewa terhadap kepimpinan PKR yang tidak ada halatuju. (Berita Harian 16 Januari 2010 MS 19)

Kecewa 5:

Rakyat juga kecewa sepertimana kata Dr. Chandra Muzaffar bahawa tindakan Anwar Ibrahim menangguhkan perbicaraan kes liwatnya itu memberikan gambaran seolah-olah dia takut dengan kebenaran yang bakal didedahkan. (Berita Harian 16 Januari 2010 MS 19)

# - bh pun kecewa juga bila ada yang berubah atau beralih arah: terpaksa kubiarkan kau pergi, namun aku berharap kau akan kembali lagi... ~ bRAVEhEART


p.s. Blogger-blogger Pahang jangan kecewa, masih ada harapan. Kita mesti bersatu kemudian bersama kita lakukan sesuatu. Sila masukan alamat email dibawah ini dan kemudian enter untuk memohon menjadi ahli Grup Blogger Pahang di yahoogroup. Pemimpin Umno Pahang yang buta IT dan buta hati mesti diberi pengajaran.


Subscribe to bloggerpahang

Powered by us.groups.yahoo.com



~ bh

5 comments:

Arif Omar said...

DSAI JUGA KECEWA KES LIWATNYA TAK DAPAT DITANGGUH LAGI. DIA TAK DAPAT LAGI MENGECEWAKAN SI SAIFUL. DIA HANYA MENGEWAKAN SI AZIZAH KERENA BERMADUKAN LELAKI. PEREMPUAN LAIN MADUNYA PEREMPUAN. DSAI BERI LELAKI SEBAGAI MADU SI JIJAH.

YB Raz said...

semua orang kecewa. nik aziz juga kecewa rakyat tahu tembelang anak menantu dia.

bRAVEhEART said...

Ya betul, saya juga kecewa kerana .......(sulit dan tersendiri), tapi Arif dan YB Raz ni kecewa juga ke? Atau keciwa mcm kawan kita yg balik dari Jepun tu? hehe

erwin said...

SORRY TERKELUAR TAJUK
======================

Aduh! Pening kepala Kak Wan,
Kenap pula Kak Wan pening ?
Macam mana tak pening, orang lain bermadukan perempuan, Kak Wan bermadukan jantan.
Sungguh pening dan memalukan…..belum pernah terjadi di-Malaysia ini….
Apa kak Wan, termasuk dalam Guiness Book of Records dan Malaysia Book of Records, hebat sungguh Abang Nuar kau tu….

bRAVEhEART said...

Salam,
Eleh! apa nk pening pulak? Suami kan wan pakai dn kak wan pun bolih pakai juga, hehe. Fair and square. Jadi ini bukan saja madu tapi jadi masua @ madu dan suami, huhu

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...