Suara Anak Pahang - Perlu Baca

05 March, 2010

DEMO PAS BILA KERAJAAN ENGGAN GUGUR KES LIWAT ANU-ARR

Beginilah agakkah agaknya pemimpin Pas bersama muslimah nya mengadakan demonstrasi
bila kerajaan enggan mengugurkan kes liwat Anu-arr



Posting saya hari ini tak ada kena-mengena dengan gambar yang saya siarkan. Cuma saya nak buatkan andaian semata-mata.

Jika dulu, Pas sanggup berbaring ditengah jalan demi menghalang Sultan Perak ketika pertabalan MB Besar perak, apakah mereka akan sanggup berbuat seperti gambar diatas ini kerana membantah kerajaan tidak mengugurkan kes liwat DS Anwar Ibrahim?

Apakah Nik Aziz dan kaum muslimah Pas akan berdemo sebegini nanti? Kah kah kah! Memang benar kata Husin Lempoyang; jual orang lebih baik dari jual onta (unta)

5 comments:

Anak Lenggong said...

kah kah kah..tak boleh aku nak bayangkan bila golongan tua yang telah nyanyuk buat camtu...buruk tulll.....

YB Raz said...

uikss itu dah memang SAH lari 360 dari perjuangan pas hahaha

cucu mamak kutty said...

yg telanjang dalam gambar tu cuba le kau bayang,dari ramai2 tu ada mak kau,bapak kau,bini kau,anak2 kau,sedara mara kau dan termasuk sendiri dan yg depan sekali tu mcm husin lempoyang aje tu....kau tengok gambar tu lepas kau cuba fantaSI KAN APA YG AKU KATA TU....KECIK2 TAKNAK MAMPOS,DAH MAMPOS NANTI KENA BAKAR DEK API NERAKA JAHANAM....KAH KAH KAH.././PI MAMPOS LE KAU

ANAK MUDA said...

aok memang berani...caya sama lu...
berani 1:MENYIARKAN GAMBAR LUCAH
berani 2:MENGATA DAN MENGUTUK PUAK2 PAS...TAPI YANG LU TAK BERANI TUNJUK MUKA LU YANG HENSEM TU...KWANG 3X..MCM GUA LA...

bRAVEhEART said...

Cucu Mamak Kutty,
Kau rasa pedih sangat ke? hehe! Aku nak buat macamana kalau dalam gambar tu ada macam yg kau tulis ni: ada mak kau,bapak kau,bini kau,anak2 kau,sedara mara kau dan termasuk kau sendiri. Husin Lempoyang tak ada, Syed Husin Lengkuas adalah. Kau ni dulukan, kalau kecik2 dh mampos tak lah membazirkan duit kerajaan BN belanjakan ko sekolah dan subsidi itu ini. Tapi nk buat camana, kan?

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...