22 March, 2010

YANG BODOH MEMANG PATUT KENA TIPU

Pok Anu-arr, jange la mu buak ambo lagu tu, ambo janji ambo ikuk kato mu


Mmm, lama tak update blog. Saya pergi bercuti; Cuti-Cuti Satu Malaysia sambil Jalan-Jalan Cari Makan. Berdua pulak tu, mmm. Kalau Cucu Mamak Kutty ada, boleh jadi bertiga.

Dah balik ni rasa malas nak tulis blog. Tapi kesian juga pada pencacai pengangkut najis yang menjaga blog saya ni, si Cucu Mamak Kutty yang nak sangat membaca di blog saya. Jadi selepas Jalan-Jalan Cari Makan eloklah saya teruskan dengan Duduk-Duduk Cari Gaduh, hehe!

Saya copy n paste dari blog adik saya ni, khusus utk bacaan Cucu Mamak Kutty. Bukan nak mengutuk dia, tapi nak memberikan kesedaran semuga dia akan insaf dan berubah serta melihat kebenaran yang hakiki.

Bacalah dan komenlah sepuas-puasnya. Memang orang lain aku tak beri masuk dan baca blog ni serta berikan komen, ini khusus utk awk saja. Kahkahkah!


Akhir zaman menyaksikan Tuk Guru parti politik dan pejuang reformasi serta ketua kafir harbi berganding bahu bersama-sama untuk membina EMPAYAR PAKATAN bagi memerintah sebuah negara bernama Malaysia.

Yang peliknya walaupun masing-masing mempunyai AGENDA yang berlainan 360 darjah antara satu sama lain, mereka berpakat untuk bergabung atas dasar DENDAM dan KEPENTINGAN puak masing-masing. Memang pelik perangai manusia akhir zaman ini.

Namun PAKATAN itu bukanlah PAKATAN SEJATI jauh sekali dari PAKATAN HATI cuma sekadar PAKATAN PARTI yang masing-masing mempunyai AGENDA sendiri. TIba masa yang sesuai mereka semua akan mula tunjuk TARING masing-masing. Nampaknya sekarang ini, ketua kafir HARBI dah mula tunjuk TARING kerana mengambil berkat dari tahun Harimau tahun ini.

Saya sendiri tidak pasti, mengapa tuk guru dan pejuang reformasi ini sanggup menjual bangsa dan agama untuk mengambil hati ketua kafir harbi?...Mungkinkah mereka sudah digula-gula dan dijadikan kuda tunggangan mereka?...Pada pendapat saya, ketua kafir harbi tidaklah salah dalam hal ini, kerana memang itu sudah kewajipan mereka sebagai ketua kafir harbi memusuhi dan cuba menjatuhkan musuh mereka.

Yang saya pelik, mengapa pula tuk guru dan pejuang reformasi langsung tidak mengerti dan membiarkan diri diperbodoh-bodohkan dan dipijak-pijak bangsa dan agamanya hanya untuk mengambil hati ketua kafir harbi? Apakah mereka sudah buta hati kerana gila kuasa, harta dan tahta?..

Mungkin pengikut-pengikut tuk guru parti politik dan pejuang reformasi boleh menjawabnya. Cuma saya pesan, tolong jangan contohi perkataan tuk guru parti politik yang tidak beradab itu untuk menjawab soalan saya.

Sekian.

P/S : Sebenarnya siapa yang sokong ketua kafir harbi, mereka adalah pengkhianat kepada agama dan bangsa, dan bersekongkol dengan agenda Yahudi untuk memusnahkan umat Islam.

7 comments:

cucu mamak kutty ori punya tau said...

aie...ada lagi kau bh,aku ingatkan kau dah pada,panjang lagi umo kau ye,ye le org berong dan samdol mcm kau ni memang panjang umo....sbb ALLAH SWT memberi masa dan peluang untuk kau bertaubat...ok juga umo kau panjang...sbb ada juga org yg nak ajak gaduh ngan aku,bukan gaduh nak bertumbuk...cuma gaduh di hujung jari aje....entah knp agaknya blog bloger2 lain aku kurang kacau...cuma blog kau aku memang tunggu aje kau buat entri baru.....mesti jari aku gatal aje nak kutuk punya...sekarang kita2 gaduh2...tak sangka2 mana le tahu bila kau dah sedar nanti tiba2 otak kau dah bersih dari pikir pasal duit upahan sebagai bloger pecacai umno....kemudian kau pulak berubah sokong pakatan....masa tu nanti kau jgn lupa kat aku tau....aku le kawan kau yg kamcing sekali...sbb kau dah sedar....KAH KAH KAH ....AKU CUCU MAMAK KUTTY ORU PUNYA TAU....SERU KAT KAU....KAU DENGAR NI AKU BERSERU....SOKONG PAKATAN...MAMPOS BN...JAHANAM UMNO.....UMNO PENGKHIUANAT BANGSA MELAYU.....KAH KEH KOH

menyegar said...

Hahaha cucu mamak kuti.apa untungnya menyokong pakatan? tolong bagi 10 sebab.

cucu mamak kunyit said...

hahaha, aku tolong bagi 10 sbb tu:
1. bodoh
2. bangang
3. bingai
4. baghal
5. suka ditipu
6. taksub kepada peliwat
7. ahli geng suka main belakang
8. buta pandangan tak tau depan belakang
9. suka setor kunyit
10.prinsip hidup: kunyit itu indah

cucu mamak kutty ori punya tau said...

kan aku dah kata klu aku komen maki2 kau kat blog kau mesti akan ada org masuk buat komen punya....komen2 komen lagi...panggil geng2 banggang kau tu komen,nak maki aku pun tak ape,aku tak kisah punya...kah kah kah...kecik2,kecik2 lumbu jaga,sudah bisar jadi barua,makan duit haram pada oenko org itu tidak apa,kalu emgko mampos nanti terus masuk neraka.....kah kah kah

bRAVEhEART said...

Uikk! Cucu Mamak Kutty sudah mau jadi Tuhan? Boleh tentukan sapa masuk syurga dan sapa masuk neraka? Hebat! Memang hebat agama yg kau anuti tu. Kalau aku undi dan sokong PR, aku boleh masuk syurga juga ke? Uiii! Seronoknya....Hahahaha. Bodoh nak mampos punya manusia, lembu pun tak bodoh macam kau ni.

cucu mamak kutty ori punya tau said...

alamak tuan....ini bh sudah marah...marah le marah....lagi kau marah aku lagi cepat otak kau jadi mereng...aku memang saja masuk blog kau...sbb nak buat kau marah....nanti kau marah aku...kutuk aku ....boleh le aku jual engko....lelong lelong lelong ...sapa mau ini bh dia punya harga murah aje....ni hj misai kontot...tadak guna punya org...dia ni banyak murah...dia punya harga untuk di lelong...cuma harga semanggkok cendol....lelong lelong lelong....cepat sapa cepat dia dapat....klu beli ini org boleh le suruh dia jadiu pecacai cuci tandas...cepat cepat cepat....sila hubungi saya...cucu mamak kutty ori punya tau.kah kah kah....

bRAVEhEART said...

Mana ada aku marah, aku seronok bila tgk kau dh nak jadi tuhan pulak. menentukan aku masuk syurga atau neraka. Bapak kau pun belum tentu masuki syurga atau neraka, hehehe. Apa punya bangang dan taksub lah puak2 ni.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...