03 March, 2010

PR: KITA DENGAR DAN LIHAT




Hari ini saya malas nak menulis apa pun. Marilah kita dengar dan lihat apakah pelajaran yang kita dapat dari tokoh-tokoh ini. Ini kah kebaikan yang diajarkan kepada umat manusia? Seburuk-buruk pemimpin Umno, mereka tidak sanggup melakukan ini kepada bangsanya sendiri. Tetapi lihatlah apa yang Pas ucapkan dan lakukan.

Semuga kita insaf dan melihat kebenaran. Islam sebenar tidak mengajar kita menjadi sedemikian buruk manusia.

6 comments:

YB Raz said...

ada baiknya ceramah ceramah mereka disiarkan supaya rakyat dapat melihat akhlak mereka.

yang percayakan cakap mereka ini semuanya pengikut sendiri je.

cucu mamak kutty said...

tu semua ada propaganda2 yg kau selit sana sikit selit sini sikit......umno upah kau buat keje mcm tu memang le betul,buat le keje2 kau sebagai bloger upahan...kau beri le anak bini kau makan duit2 tu....klu ada lebih boleh kau kumpulkan sampai banyak2,blia dah cukup duit dari hasil upaH KAU BUAT FITNAH TU...BOLEH JUGA LE KAU BUAT UMRAH ATAU PI HAJI...DAPAT LE STATUS HAJI,tapi jgn lupa pulak ajak le kawan2 kau si husin lempoyang dgn parpu sekali,tapi sebelum pegi tu kena le kau mintak ampun kat org2 yg kau dah fitnahkan selama ini...takut2 kau tak sempat sampai ke mekah,kapal terbang tu terhempas krn bumi mekah tak sanggup menerima kedatangan org2 mcm kau org yg suka membuat fitnah dan buat dosa kering....harap2 tidak le kejadian mcm tu berlaku...krn klu kapal terbang tu terhempas nanti,bukan kau org bloger2 yg sial ni aje yg mati tapi ramai org2 yg tak berdosa pun terlibat sama....aku cuma fantasikan aje agar2 satu kapal terebang penuh dgn bloger2 mcm kau org ni....mcm kau org ni pi mampos cepat2 pun ok le tu....kecik kecik taknak mampos...dah tua nak mampos pun tak mampos2...ok le tu kan hari ni aku kutuk kau...nanti besok2 aku kutuk lagi ye...tak pasal sbb akuy bukan org pas,bukan pkr juga...umnolagi le bukan tapi aku org melayu yg semamngnya benci dgn umno...krn pada aku umno itu ada lah pengkhianat melayu...ok le nanti aku komen lagi aku akan terangkan sebab apa aku katakan umno itu pengkhianat bangsa melayu....yes no alright thanks you,umno itu poengkhianat melayu

Anonymous said...

apahal cucu mamak kutty ni?
mesti teramatlah perit menerima kenyataan.. kesiann..

10 BUDAK HITAM said...

Salam Sdr,

Parti Keadilan Rakyat semakin menuju kehancuran.Satu demi satu dilihat keluar dari parti pakatan rakyat ini.

Apakah signifikan nya pada Pakatan Rakyat di Perak? Barangkali isu yg menghimpit komponen PR ini ada hikmahnya pada PAS di Perak.

Nizar dilihat akan gunakan Sidang DUN Perak akan datang sebagai dalang ganti untuk mengaburi pandangan rakyat terhadap kepincangan PR.

Lihatlah nanti,segala wayang kulit, undang-undang rimba, pelakon terbaik anugerah skrin dan berbagai lagi bakal menggegarkan sidang dun perak 30 Mac!


--------------------------------------------------------

10 SiBudak Hitam Akan Terjah, Bongkar Dan Kerjakan !

alblanco said...

kira ok lah iklan ko tue..tapi bila dah hati dan perut gelap dan hitam krn suka buat fitnah memang yang salah pun boleh jadi betu..yang pak angguk semua setuju sebab 2x5 dengan ko..setakat sekarat gitu org tak bodoh..yang bodoh nyer ko tak boleh terima keyataan yg sebenar..UmnoGok oh UmnoGok..rentikan lah..semua org boleh pikir kecuali ko tue,pikir sekerat..

bRAVEhEART said...

cucu mamak kutty dan ablanco serta kuncu2 nya, orang2 Pas halal baginya menghina dan mengutuk sesiapapun di
muka bumi ini kerana mereka adalah insan pilihan Allah. Pada orang lain Haram tetapi pada mereka tatap halal, apa? Tak haramjadah ke namanya ni? Hehe! M emang hati hitam kamu berdua ni dah terus buta sampau bila2, hahaha

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...