Suara Anak Pahang - Perlu Baca

06 March, 2010

PENGIKUT PAS JUMUD DAN DIPERBODOHKAN

Balakrisnan, bakal Pesuruhjaya Pas Pahang
insan yang melihat Rasulullah (?) dalam mimpi todinya



Alangkah malangnya nasib banga Melayu kita dibawah Pas. Pas mendidik mereka manjadi jumud. Bangsa Melayu diperbodohkan dengan nama Islam. Sehingga kaum kafir harbi yang mempersendakan Islam pun turut mereka sanjung tinggi.

Didalam pas, yang bodoh akan diperbodohkan sebodoh-bodohnya dan dihina sehina-hinanya. Dan memanglah para pengikut Pas memandang tinggi tok guru- tok guru mereka itu. Apa saja kata tok guru mereka anggap sebagai wahyu.

Lebih malang adalah apabila mereka juga percaya pada tipu saya keling paria yang mendakwa menemui Rasulullah dalam mimpinya. Tinggi sungguh darjatnya, bahkan Nik Aziz pun belum bermimpi bertemu Nabi. Kalau ada mimpi pun mungkin hanya menemui Si Eli Bukit Lanjan, hehe. Mmmm! Memang seksi!

Pada saya, andai benar Balakrisnan bermimpi bertemu Rasulullah, sudah tentu telah terbuka pintu hatinya untuk memeluk Islam. Mungkin juga hatinya sudah terbuka, cuma menunggu masa saja, menunggu masa untuk mengambil alih tempat Tuan Ibrahim Tuan Mas sebagai Pesuruhjaya Pas Pahang.

Saya percaya Balakrisnan lebih layak menjadi Pesuruhjaya Pas memandangkan darjatnya lebih tinggi berbanding Tuan Ibrahim Tuan Man. Bukan sebarang manusia dapat melihat wajah Rasulullah walaupun dalam mimpi. Justru kita minta Pesuruhjaya Pas Pahang melepaskan jawatan itu dengan hormat untuk diisi oleh insan yang lebih mulia disisi Allah. Takebeer!

Beginilah jika kebohongan juga sudah dipercayai sebagai kenenaran. Malanglah umat Islam dan Melayu dinegara kita ini.

Baca sini dan sini.


11 comments:

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

mungkin dia mimpi jumpa khalifah omar guan eng kot? tersilap sebut saja.

Anonymous said...

Tuan BeraniHati @ BraveHearts,

Saudara Kenapa posting you begitu rupa?. Tak Baik berpersepsi begitu rupa. Tak kan Dato Tuan Ibrahim Dan DR. Hamzah Tak Tau apa yang mereka buat. Posting lah topik dan isu yang berfaedah dan membuka minda kaum kita. LIhat yang positi f.

Maaf jika terkasar , saya insan lemah dan banyak kekurangan nya.

cucu mamak kutty said...

klu org yg jiwaraga nya dah dibeli,tengok aje le entri2 nya yg membenci islam,tengok org pakai ketayap,benci,tengok org berjanggut benci,klu ada pertubuhan ke,perti politik ke,gerakan dakwah ke atau apa2 pergerakan yg menjadikan islam sebagai dasar perjuangan,maka dalam hati nya akan mula di tanamkan sifat kebencian,hati2 manusia klu dan di kuasai iblis dan dan syaitan maka mukanya pun akan mecemek bila aje dengar sebutan islam,klu dgr ada org berbual sebut nama ANA ENTE,dia akan muntah belelah berlambak2 keluar dari tekaknya krn tekaknya berbulu2 tu yg dia loya sampai muntah2 bila dgr ana ente...I N U takpe,ana ente telinga berbulu,tekak berbulu,silap beleh terberak2 terkencit2 di buatnya,kecik2 taknak mampos,bila dah tua nak mampos tapi sampai sekarang tak mampos2....

Tinta Emas said...

dalam isu ini, entahlah saya tak nak komen apa apa. mungkin benar mungkin tidak.

orang yang berdusta menggunakan nama Rasullullah s.a.w akan diazab dengan siksaan yang amat pedih.

Rasanya orang PAS pun tahu hal macam ini. Sebab tu hingga kini tiada lagi mana mana orang pas yang mengaku berjumpa Rasullullah s.a.w

Tapi dalam hal india ini, kalau dia menipu, memang tempat diapun di neraka juga. Tak kemana perginya nanti.

bRAVEhEART said...

Cuvu Mamak Kutty,
Saya tidak membenci Islam dan saya tk sentuh mengenai Islam. Yg saya perkatakan adalah Pas dan Pas bukan Islam dan Islam bukan Pas. Kalau hati cucu mamak kutty sudah buta pun, janganlah butakan hati orang lain. Saya faham bahawa cucu mamak kutty jika berapa kali direndam pun bila diangkat tetap akan hijau, paling2 pun akanh menjadi biru air laut (PKR lah tu. Sebut baik2; Takebeer! Takebeer! Takebeer! Ente Takebeer! I don't take beer! Hehe.

cucu mamak kutty said...

kah kah kah aku saja nak kutuk kau braveheart,memang kau punya hati yg berani,sebab tu hati kau berani kutuk islam,bila ada org nak perjuangkan islam aje mesti kau rasa benci dan marah,tengok le puas gambar sekumpulan manusia binatang yg telanjang yg kau postingkan kat entri kau tu,patut atau tak patut kau poisting gambar manusia berbogel tanpa berpakaian,kau kan ke org islam,kan ke gambar2 tu gambar lucah,kau ni aku ingat pergi periksa otak kat mental hospital le,takut2 otak kau dah mereng.....kecik2 dulu kalu kau mampos,tak le ada org yg akan keluar gambar org telanjang beramai2,lepas tu kata ni le org pas telanjang beramai2,apa le nasib mak bapak kau dapat anak mcm kau ni yg otak dah masuk air.....kah kah kah ..besok2 klu kau nak keluarkan gambar org telanjang....elok gambar kau sendiri,tapi gambar kau tu mesti le tunjukkan yg kau ada TULURRRRRRRRR.....KEH KEH KEH .OK GAK KAN

bRAVEhEART said...

kah kah kah! Aku pun saja nk kutuk kao cucu mamak kutty, tapi aku tak ada lah kutuk Islam cuma kau tu yang buta hati tak tau beza mana Islam mana Pas. Tapi kau lagi tak berani sbb kau komen pun tak pakai nama id. Hehehe! Ko simpan je lah tulur ko tu dulu, hehehe. Memang tahap hgilang akal bila tak tau apa beza Agama Islam dengan Parti politik yang mempergunakan Islam. Takebeer lah ko sesorang, hehe

Anonymous said...

cucu haji todi:
jangan dilayan cucu mamak kutty tu bh, buat mengabiskan beras je. kah kah kah!

bRAVEhEART said...
This comment has been removed by the author.
bRAVEhEART said...

Eleh, aku boleh deleta komen cucu mamak kutty tu, tapi buat apa. Lagi dia marah lagilah bagus. maknanya berjaya lah kita saiko dia, hehe
marahlah lagi, huhu. Islam itu Agama, Pas itu parti politik. Itu pun masih bodoh tak tau beza. Kecik2 tk nak mampos!Dh besar jadi bodoh terlampau.

bRAVEhEART said...

Kah kah kah! Mudah2 kau tidur nanti diberikan hati yang terang oleh Allah untuk menempuh hari-hari depan. Saya sentiasa akan mendoakan kebahagiaan saudara dan mendoakan Allah membukakan pintu hati saudara. Amin! Allah lebih mengetahui niat hati saudara dan niat hati saya. Kah kah kah! Kita hanya insan kerdil disisi Allah. Kalau memang niat saudara nak memaki saya sepanjang hayat saudara saua juga rela dan redhakan. Alhamdulillah!

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...