13 August, 2009

POLITIKUS MELAYU YANG JAHANAM

Pandang poster ini dapat pahala



Dia ini suatu waktu adalah pemimpin pelajar yang tersohor. Dia peneraju demonstrasi jalanan. Sejarah kehidupannya penuh dengan demonstrasi. Ketika Dr. Mahathir menjadi pemimpin negara, beliau dikutip dari jalanan dan diberikan penghormatan. Malangnya dia tidak sedar diri, dan tangan yang memberi cuba dia kasari, lalu dia dilontarkan kembali kejalanan, tempat dimana dia berasal. (Klik Budaya Anwar - Blog Che Det)

Dia pernah dalam demonstrasinya memijak bendera UMNO, namun diberikan peluang untuk menjadi pemimpin dalam parti yang benderanya dia telah pijak-pijak dahulu. Apa maruah yang dia ada? Bukan setakat tidak bermaruah, dia juga dikelilingi rasuah semasa dia berkuasa. Dia juga rakus dalam politik. Ingat bagaimana Tun Ghaffar Baba dicantas? Dia kelilingi seluruh negara dan katakan bahawa dia hormati orang itu dan tidak akan menentangnya, tetapi dalam masa yang sama dia mendapatkan pencalonan dari semua bahagian dan semua negeri, akhirnya dengan muka simpati yang dipaksakan dia berkata; ..dengan penuh iltizam saya menerima pencalonan yang diberikan....hidupnya penuh kepura-puraan.

Semasa jadi menteri kewangan dia pulun segala yang ada sekelilingnya. Dia amalkan kronism dan nepotism, tetapi bila dia dipecat atas salahlakunya, maka dia dengan pantas menuduh orang lain melakukan itu. Dia merasa dia orang yang bersih sedangkan dia lah segala kekotoran itu.

Maka DS Muhyiddin mengatakan dia adalah Pengkhianat Melayu - memang dia pengkhianat bangsa...kerana dialah negara jadi porak peranda. Dia sanggup merosakkan segala apa yang ada, pada dia; jika dia tidak dapat miliki itu, jangan ada sesiapa yang akan memilikinya. Dia hukan sahaja pengkhianat tetapi dialah pemusnah. Pemusnah bangsa Melayu dan pemusnah peradaban Melayu.

Dia ini pula pejuang Islam - kononnya. Tetapi yang nyatanya dia pejuangkan parti dan diri sendiri. Katanya berbelit-belit dan penuh dengan dusta. Berjuang bersama UMNO katanya berdosa dan haram walaupun UMNO itu Melayu dan Islam. Dalam masa sama dia rela dan boleh bersama PKR dan DAP si kafir harbi. Apa hukum ini kepadanya? Halal? Harus? atau Wajib? Jatuhkanlah hukum ikut kehendak hati kerana dia seorang ulamak. Bila Allah juga dikatakan mencarut...maka bolehlah kita mencaruti ulamak ini dan hukum memaki hamun dan mencaruti ulamak ini adalah juga tidak berdoasa.

Dia kata perjuangkan hudud tapi tak pernah nak laksanakan kerana lebih mudah baginya menyalahkan orang lain dari menyalahkan diri sendiri diatasa ketidak upayaan dirinya. Apa dia lakukan bila ustaz dari DAP selangor memberi fatwa 'beer bukan arak' ? Dia tidak berani bersuara. Sebab dia adalah ulamak yang perjuangkan parti, bukan perjuangkan Agama dan arak termasuk dalam hukum Agama buka ada dalam kepentingan parti PAS.

Bila Anwar serang DS Najib peribadi mengenai kes kematian Altantuya dia tidak bersuara mungkin dia tidak menjumpai fatwa dalam kitabnya, tetapi bila DS Mahyuddin serang Anwar dikatakannya itu serangan peribadi. Nyata jiwa ulamak ini juga sudah rosak. Inilah ciri-ciri ulamak akhir zaman.

(Klik untuk baca blog Saya Punya Nukilan - Fatwa Baru Nik Aziz)

(Klik untuk baca blog bumiyang - Ulamak dan Ahli Pas Dijamin Masuk Syurga)

(Klik untuk baca blog yang gambi - Anwar Pengkhianat Bangsa)

3 comments:

YANG GAMBI said...

Salam,

biarkan ajelah, dia dah dapat ilham bahawa dia ahli syurga......., bebas nak cakap apa sahaja.

menyegar said...
This comment has been removed by the author.
ajijasin said...

salam alaikum...

memang sedap membantai menghentam membelasah org lain!!!
MANA PERGINYE PEJUANG PENDOKONG
KEPALA2 DALAM UMNO!!!

LEBIH2 LAGI YB2 UMNO YG KONONNYA MELAYU LAGI ISLAM!!!

yg kena bantai!!!
kena hentam!!!
kena belasah pun dok "relaxxxxx aje!!!
takut tak dapat jadi calon YB ke lagi!!!
memang aku pelik perangai
KEPALA2 DALAM UMNO
DAN YB2 UMNO NI!!!
ENTAH APA YG TERSUMBAT DAN DISUMBAT
KAT DALAM BATANG LEHER MASING2
TU TAK TAU LA AKU!!!

EEIIIIIIII.....
UMNO ADA 191 KEPALA BAHAGIAN
70 ORG YB MELAYU ISLAM!!!
TAKKN SORANG PUN...
TAK ADA YG KEPALA GILA2 SIKIT PUN!!!
NAK SERGAHHHHHHH NIKOL AJIS DAN
DAP KAPIR HARBI LAHANAT TU!

ISLAM NI DAH 1400 TAHUN LEBIH!!!
SAMPAI KAT TANAH MELAYU NI DAH 400 TAHUN LEBIH!!!

TAKKN NAK IYAKAN DAN BIAOKN
CAKAP NIKOL AJIS TU!!!
NAK TUNGGU SAMPAI PM TPM BUKAK MULUT BARU NAK MASING2 NAK BERSUARA!!!
POOOOOOOOOORRRRRAAAAAAAHHHHHH!!!

ITU PUN NAK KENA AJAOOOOOO KE!!!

JANGAN JADI KEPALA KEPALA UMNO
YB2 MELAYU ISLAM
MACAM...
BURUNG TIUNG BURUNG KAKAKTUA LA!!!
DOK ULANG2 CAKAP ORG!!!
JANGAN JADI AYAM DIDIK MAKAN KAT TAPAK TANGAN!!!

AKU INGAT KEPALA2 DAN YB2 UMNO MELAYU ISLAM NI!!!
TAKUT DAN TAK GHETI NAK CAKAP PASAL
MARUAH ISLAM!!!

TOLONG BUKAK MULUT!!!
SERGAH BANTAH CAKAP NIKOL AJIS TU TERANG2
JANGAN BERSUARA BISIK2 BALIK TELINGA PUN TAK DENGARRRRRR!!!

TAK PAYAH LA KEPALA2 DALAM UMNO
IKUT RENTAK NAK BUAT DEMO BESAO2!!!
MASING2 BUAT SIDANG AKHBAR DAH CUKUP BAIK!!!
BANTAH BELASAH BANTAI NIKOL AJIS TU!!!
JANGAN INGAT DIA TOK GURU
BOLEH CAKAP SEMBARANGAN!!!
MACAM ORG LAIN TAK GHETI PASAL AGAMA...
PASAL ISLAM!!!
ISLAM KAT TANAH MELAYU NI DAH
400 TAHUN LEBIH!!!
ADA FAHAM TAK!!!

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...