04 August, 2009

TANGAN-TANGAN YANG MENCELAKAKAN MELAYU

Istana Anwar Ibrahim RM7 Juta


Istana Khalid Ibrahim juga ber juta-juta RM


Istana Hingap LGE berapa juta pula? Semuanya hasil kestabilan politik dan dasar ekonomi negara yang mantap




Semua tahu bahawa disebalik tunjuk perasaan haram Gerakan Mansuhkan ISa ada tangan-tangah hitam yang bergumang dengan noda dan dosa yang memainkan peranannya. Tangan ini addalah tangan-tangan anak bangsa yang bernama Melayu. Dan tangan ini pula mengerakkan anak-anakn Melayu juga untuk melemahkan dan menjatuhkan pemerintahan bangsa Melayu dibumi Melayu sendiri.

Inilah kecelakaan yang dibawakan oleh si celaka ini. Si celaka yang bernama Melayu yang kunun nya memperjuangkan kesamarataan dan keadilan tetapi sentiasa bersikap tidak adil terhadap orang lain. Adil bagi si celaka ini adalah apabila sesuatu itu memihak kepadanya tetapi jika tidak memihak kepadanya maka dikatakanlah tidak adil dan zalim.

Si celaka- si celaka ini yang dibesarkan dalam suasana aman damai di bumi Tanah Melayu (Malaysia) ini tetapi apabila tiba dihujung hayatnya (hampir mampus) maka mereka menghuruharakan hanya kerana tidak rela orang lain hidup dalam aman dan damai sepertimana yang mereka lalui. Si celaka-si celaka ini hidup mewah dari harta yang didapati ketika negara dalam keadaan politik yang stabil. Dengan harta yang bertimbun itu mereka membayar kepada lembu-lembu Melayu untuk terlibat dalam demonstrasi bagi menghuruharakan negara. Si celaka ini adalah species anjing yang tersepit. Malanglah kerana si lembik telah melepaskan si celaka anjing tersepit ini dahulu.

Anak Melayu akan datang akan mencari-cari dimanakah kubur-kubur mereka ini, juga kubur-kubur ulamak sesat yang memecahbelahkan bangsa Melayu untuk mengencinginya.

(Klik untuk baca pendapat dan pandangan seorang blogger wanita tentang demonstrasi hapuskan ISA dan masadepan negara jika keadaan terus huruhara: http://srikandi-melayu.blogspot.com/2009/08/jangan-sampai-darurat.html)

3 comments:

Arif Omar said...

mereka ini pengkhianat bangsa dan rela dikudakan oleh sesiapa sahaja. harapkan pagar , pagar makan akar-akar padi

Anonymous said...

Salam BH...
TQ link kan blog seri di sini.. seri rase org menjadi dalang GMI di ibu kota tempoh ari, adalah seorg manusia yg bacul & penakut. Konon nak jadi pemimpin melayu tp tiada sokongan ke parlimen utk mansuhkan ISA. Tk tercabar ker pemimpin ini dgn seorg perempuan. Kalau rase diri tu hebat sgt carilah pengaruh & pengikut,, gunalah 2/3 mejoriti utk mansuhkan ISA di parlimen terbuka..bukan kah itu lebih gentlemen?? buat huru-hara carca marba mmg pandai.

.@blogger.com said...

Salam dan terima kasih arif omar dan srikandi melayu. dalam banyak hal kita sependapat dan nyatalah bahawa pkr serta pemimpin agungnya adalah tangan-tangan hitam yang merosakkan umat Melayu keseluruhannya. dosa mereka itu tidak boleh dimaafkan, tidak kini dan tidak juga masa depan oleh anak cucu kita nanti ~ bRAVEhEART

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...