24 August, 2010

PAS AKUI KHUTBAH DOA LGE

Akhirnya Pas mengakui (dalam hati) bahawa khutbah yang dibacakan dan mendoakan LGE dengan meninggalkan YDP Agong adalah benar. Kerana itu Nik Aziz sejak awal lagi tidak berani membuat sebarang kenyataan. (Klik DET) Baca juga di sini

Sebagaimana biasa, Pas akan cuba mempertahankan tindakanya dengan apa cara sekalipun. Setelah puas memutarbelitkan kata, menuduh konspirasi yang dirancang oleh UMNO dan sebagainya, akhirnya mereka merancang untuk mengadakan demonstrasi. (baca sini)

Apa lagi selepas ini? Apa lagi kebijaksanaan menipu yang akan mereka lakukan untuk memperdayakan rakyat? Akhirnya Pas terpaksa mengakui bahawa memang benar khutbah mendoakan LGE berlaku menggantikan YDP Agong.

Kapada DS Najib yang nyata Islam mereka doakan pecah perut. Kepada LGE yang nyata kafir harbi mereka doakan sejahtera dalam khutbah. Tapi bagi Pas, semua ini bukan pelik dan tidak menghairankan.

3 comments:

Anonymous said...

Salam. Itulah PAS. parti selam malaysia

abunawas said...

saya pun UMNO jugak, tp salahkah saya berdoa utk Kamalanathan di Hulu Selangor? Salahkah?... OK per...

Anonymous said...

Tuan,

Cuba tuan ulas isu bacaan yasin dan solat hajat tuk memenangkan Hindhu calon BN di Ulu Selangor...

Mendoakan agar dikurniakan hidayah salah ke di sisi agama?

Sebagai Pencinta ilmu kita kena adil dan jujur dalam komen dan pandangan kita....sebab semuanya akan dihitung...!

Terima kasih.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...