25 January, 2013

NIK AZIZ MEMANG SUDAH NYANYUK

Percanggahan pendapat dalam Pas.....

1. Benarlah dakwaan Ostad Badrol 'lendir' bahawa Anu arr Al-Juburi itu adalah 'Imam Mahadi', pemimpin pada akhir zaman. Betapa tidak kerana DAP dan Pas memang sentiasa akur dan tunduk kepada segala kata-kata dan kehendaknya apatah lagi PKR sendiri yang memang ditubuhkan untuk memperjuangkan Anu arr sendiri. Lihat saja isu Kalimah Allah, bagaimana pemimpin Pas akhirnya terpaksa juga tunduk kepada kehendak Anu arr.

2. Nampak ada percanggahan diantara para pemimpin dalam Pas sendiri berkenaan pengunaan Kalimah Allah oleh orang-orang bukan Islam. Beberapa pemimpin Pas sudah berani menunjukkan pendirian menentang keputusan pemimpin parti. Bahkan Nik Aziz sendiri akhirnya seakan sudah kembali kepada pegangan Islam yang benar apabila dalam Majlis Syura telah memutuskan tidak boleh menggunakan Kalimah Allah oleh orang bukan Islam. Bagaimanapun Hj Hadi tetap dengan pendirian asal atas desakan Anu arr Al-Juburi dan 'Ularmak' DAP Ostad Karpal Singh.

3. Masih belum jelas lagikah kepada kita bahawa Islam sedang dipermain-mainkan oleh parti-parti politik dan pemimpin-pemimpin tertentu bagi kepentingan politik mereka sendiri. Malanglah kita sebagai umat Islam sekiranya masih tidak sedarkan diri dan keadaan ini. Malanglah kalau kita (pengikut Pas) masih terus menyokong parti politik yang sudah jelas memperdagangkan dan mengadai Kalimah Allah.

4. Nik Aziz memang sudah nyanyuk. Dalam usia tuanya memang wajar otaknya sudah mengecut. Beliau sudah banyak lupa dari ingat. Beliau juga sudah lupa pada janjinya bahawa jikalau Tun Mahathir tidak lagi memimpin kerajaan maka dia juga akan segera meletakkan jawatan......tapi Nik Aziz sudah meungki janji dan ingin memeggang jawatannya sehingga ke akhir hayat. Nik Aziz memang pencinta dunia dan bukanlah seorang yang zuhud sepertiamana anggapan kita selama ini.













2 comments:

Anonymous said...

N.ajis Tua Kutuk terhina!!

Demi Putrajaya sanggop gadai Agama dan Bangsa.

Anonymous said...

hari-hari tok guru ceramah

"
hari-hari tok guru ceramah

"

hari-hari tok guru ceramah
hari-hari tok guru ceramah
hari-hari-tok guru ceramah
@#$%^&*()_+||+_)(*&^%$#@!
hari-hari tok guru tidor

MARI KITA MAIN

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...