16 January, 2013

PAS KAFIRKAN UMNO, UMNO ISLAMKAN PAS




1. Amanat Hj. Hadi telah mengkafirkan orang-orang UMNO. Mengharamkan sembahayang yang di imamkan oleh imam UMNO. Mengharamkan sembelihan orang-orang UMNO. Mengharamkan pernikahan yang di nikahkan oleh Kadi UMNO. Bahkan mengharamkan pernikahan antara penyokong UMNO dengan penyokong Pas. 

2. Bagi Pas, selain dari pengikut Pas semuanya adalah kafir. Bagi pengikut Pas, Pas adalah Islam dan Islam adalah Pas. Bahkan mereka sanggup dan berani mengatakan bahawa mengundi Pas akan masuk syurga.

3. Akhirnya Majlis Syura Pas baru-baru ini telah memutuskan bahawa kalimah Allah hanya boleh dipakai oleh umat Islam dan tidak boleh dipakai dalam bentuk bertulis atau bercetak oleh bukan Islam. Mengapa isu yang sudah melebihi 3 minggu baru kini Majlis Syura Pas berani berbincang dan mengambil ketetapan? Tidakkah itu hanya bertujuan politik semata-mata?

4. Lihatlah siapa yang benar dan siapa yang salah. Ketika Pas mengkafirkan UMNO, UMNO tetap komited perjuangkan Islam dan akhirnya berjaya selamatkan akidah Pas dan menghalang dari Pas menjadi dari murtad dan kafir.



2 comments:

Anonymous said...

Yang best nya ..UMNO cool jerr relax jerr! tak haru biru pong...sedangkan Ana nengok kita Pas ceramah siang malam kempen bertahun tahun lama nya!..UMNO lexx jerrr..kita Pas ana nengok hura hara...kalau baca harakah darah naik mendadak..UMNO lexxx cool jerrr !! Adoiyai!

Iklas daripada:
< Ahli Pas yang nak kuar Pas >

Anonymous said...

huhu.Bodonya dema.sebenornya sama aje pas ke umno ke sama bangsatnya jugak. sama menipu rakyat.baik kita menoreh getah aje dapat juga duit dari jadi barua pengikut parti parti ni.tak ada pekdohnya

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...