Suara Anak Pahang - Perlu Baca

20 April, 2010

BUKAN SAJA BERSIH TETAPI MESTI NAMPAK BERSIH



Memang susah untuk menjadi pemimpin yang baik untuk masyarakat. Teringat kata-kata TDM dulu bahawa pemimpin bukan saja mesti bersih tetapi mesti juga nampak bersih. Layakkah Zain untuk menjadi pemimpin di Hulu Selangor?

Akibat tekanan dan asakan kuat dari blogger GAP dan PISAU, akhirnya Zaid Ibrahim mengaku bahawa beliau minum (dan kaki botol).

Para penyokong pembangkang yang pekak badak akan selalu mengatakan bahawa setiap gambar yang dikeluarkan dan memburukkan pemimpin kesayangan mereka yang akan memimpin mereka (kearah kesesatan itu) adalah gambar dari teknik superimpose. (Baca sini)

Zaid juga kaki kuda (Baca sini)

Pemimpin harus bersih dan nampak bersih. (Baca sini)

Tapi bagi Pas semua itu tidak mengapa kerana mereka pemegang kunci syurga.

3 comments:

Anak Lenggong said...

"Ambo dah tak minum dohh...pagi tadi baru start ambo tak minum"..kah kah kah...baru dikata camni barua PAS termasuk nik ajis dan hadi dah percaya..serupa jugak masa kes royalti baru Ku Li kelentong sampai bawak kepersidangan dewan luluskan supaya KU LI dijadikan wakil PAS untuk berunding dengan kerajaan.

Asyik kena kelentong je laa pak lobai pas..nak berusaha sendiri ..diri tu bangang..so bila nuar kelentong kata BN boleh tumbang...percaya habis sampai sanggup jadi barua dan budak upahan nuar...kah..kah kah.kah begini lah sikap pemimpin PAS ..punya laa bodoh ..adeke dengan pembukaan pasaraya di kota baru dikata kelantan tu negeri maju kah kah kah...

Tinta Emas said...

macam mana mereka mahukan pemimpin bersih malah nampak bersih sedangkan mereka sendiri bergelumang dengan kekotoran dan najis.

bRAVEhEART said...

Anon, Hahaha, DULU Pas sokong LGE di Pulau Pinang, HALAL pulak, skrg UMNO nak sokong Kamal MIC HARAM lah pulak? Hehehe, macam spring juga lidah Umalak Pas ni ye? berpusing-pusing. Kehkehkeh. Pas ni memang parti Melayu yang merosakkan Melayu dan Islam.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...