Suara Anak Pahang - Perlu Baca

19 April, 2010

KEMPEN ONLINE PRK094

Heh heh heh! Jual itu Cucu mamak Kutty, Wow!


Memang kempen PRK094 bertambah meriah. Kali ini saya nak bawa menilai kempen di saluran satu, ini adalah satu-satunya saluran yang ada pada Husin Lempoyang iaitu saluran belakang. Jangan lupa kata laluan 'Mokhtar' apabila menghampiri saluran belakang ini. Kebenaran masuk adalah hak mutlak Hussin.



Blogger Mctheory berkata...

kah kah kah. . abg usin. . ana suka lawak ente. . ha ha ha

9:50 AM

Tanpa Nama nurimo berkata...

abg usin,zaid pak dak Him budak jukrus masa kat kampung dulu,mana gah minum ha...ha.. jangan buat lawak kalu tak tengok sendiri

10:07 AM

Blogger adf55650 berkata...

Lawak ni boleh menang anugerah. PR tetap akan tumbang. Insyallah.
Pompuan, arak, rasuah, fitnah,semue tu dah termaktub dalam perlembagaan PR. Orang ramai dah x heran lagi.

10:14 AM

Blogger kluangman berkata...

Memang tak logik Zaid berhenti minum, Kamalanathan sudah mengaku ugamanya membenarkan dia 'minum sikit' selagi tidak mendatangkan keburukkan, ini tentu dipersetujui satu lagi calon bebas yang sekapal dengannya V.S Chandran tapi akan dipecat dari MIC tidak lama lagi.
Persaolannya apakah calon bebas, Pemuda Shah Alam, Johan Mohd Diah yang akan dirujuk oleh KJ ke Jawatankuasa Disiplin juga seorang kaki minum?
Persaolan ini juga terjawab, sebagai calon yang akan menjelajah seluruh Hulu Selangor, semua keempat empat calon ini perlu minum, apalagi dengan cuaca panas sekarang..

Husin, hang cuba try test bagi unta hang minum...ok ke tidak.

10:16 AM

Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...

Pepatah orang Putih kata "A leopard will never change its spots". Serupa macam orang tattoo badannya dengan gambar kepala naga. Tak boleh hilang melainkan dikikis dengan alat pengikis yang khas.

Orang Melayu jangan taksub dengan pemimpin. Sudah sampai masanya kita gunakan akal kita dengan sebaiknya supaya undi kita tidak sia-sia kerana terlalu ghairah dengan pemimpin yang pandai berdrama dipentas dengan "kelakar seperti badut jalanan" hinggakan mulut kita melopong dan tercopong khayal untuk sementara waktu sahaja.

Pemimpin PKR tak boleh pakai. Mereka tidak ikhlas. Ceramah mereka banyak propaganda murahan macam jual ubat ditepi jalan.

Kita mesti perkukuhkan saf kita kalau tidak kita akan jahanam. Kita tidak boleh buat silap kerana anjing srigala dah menunggu didepan pintu rumah kita untuk membaham kita. Percayalah dan fikir-fikirkanlah. Kita dah berpecah dengan teruknya hinggakan maruah kita dah tergugat dan dicabar, akhirnya kita akan kelongkang penuh dengan taik!!

-Badut Jalanan-

11:09 AM

Blogger mempelung berkata...

Ya...aku setuju dengan bagi pepatah omputih ni. Jangan taksub dengan pemimpin. Jika taksub inilah akibatnya kena kelentong dengan MIC...wakakakak

12:14 PM

Tanpa Nama Hang Sebat berkata...

Ada lagi Sin, Khalid gagap cakap pengundi Hulu Selangor berpemikiran 'liberal' berbanding dengan pengundi Kota Baru, Kelantan. Apakah maksud 'liberal' tu? Adakah pengundi Hulu Selangor TIADA MASALAH dengan calon kaki botol berbanding dengan pengundi Kota Baru? Begitu rendah ke mertabat pengundi Hulu Selangor ?

12:58 PM

Blogger mempelung berkata...

Lagi satu aku tambah husin unta...penduduk HS lagi tak kisah kalau samy jadi imam kamal jadi bilal.

Betul ke husin pak untaaaaa...wakakak

1:15 PM

Blogger Politik Kluang berkata...

Tak perlu pun serangan peribadi. Pemimpin2 parti politik kebanyakannya kaki minum, kaki perempuan dan macam2 kaki k lagi.

Allah Maha Pengampun. Boleh ke encik Kamal... tu masuk syurga? Antara peminum arak / kufur ??

UMNO tak perlu buat serangan bodoh untuk menang. Banyak lagi isu lain.

1:21 PM

Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...

Kita semua mesti minum... Mulai lahir sampai mati. Ada sape-sape yg berani kata dia tak minum.. Air kosong ler...

2:16 PM

Blogger Ezad berkata...

alaihai...

time kena btg hidung sendiri, kata lah jgn serang peribadi org lain..

tapi kalau calon BN tu tak bersih, mcm2 pulak puak PKR ni ungkitkan..

biasalah.. politik malaysia..

rakyat,
pandai2 la korang pilih wakil korang

tepuk dada tanya selera...

3:40 PM

Tanpa Nama PUN ADA berkata...

Macam2 kaki ada dalam politik.Benar.
Kaki liwat PUN ADA.

3:56 PM

Tanpa Nama penyokong PKR berkata...

Khalid cakap Zaid berhenti minum masa berkempen aja......lepas tu lantak la kau.

Tak kan lah seminggu pun tak boleh tahan.

Nik Aziz bagi le komen sikit.

5:13 PM

Tanpa Nama cucu mamak kutty berkata...

Terkini ( Ahad 18 April )...


Ketua dan Naib AMK Shah Alam
(pemuda keadlian) keluar dari PKR sebab Anwar pilih calon Hulu Selangor Zaid kaki minum.

Ramai yang marah kat Zaid dan Anwar la ni.

Yang suka cuma DAP sahaje......

5:29 PM

Tanpa Nama aku cucu mamak kutty berkata...

Jangan undi Zaid sebab dia :

a) kaki botol
b) kaki rasuah
c) kaki kuda
d) kaki liberal(terlebih barat)
e) kaki gila kuasa
f) semua yang diatas

5:45 PM

Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...

Sin
hang minum ka tak minum
Kalau tak minum tu
tanda-tanda dah tak lama la tu....

6:10 PM

Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...

Orang kalau dah kaki minum jangan sampai nampak atau terbau arak mesti meleleh air liur. Jadi anak Pak Ibrahim seminggu ni minumlah Vodka je. Takde bau tapi muka merah macam udang kena Bakar. Jaga-jaga jangan sampai jadi seperti Si Gagap kat Ijok - suruh orang undi BN.

6:30 PM

Tanpa Nama aku cucu mamak kutty berkata...

pembetulan ....aku cucu mamak kutty tu tadi tersilap taip...bukan jgn undi zaid...tapi jgn jagan undi keling kamal@nathan....sebab...dan seperti di bawah...komen tadi le yg di komen oleh cucu mamak kutty....maaf tuan hj zaid tadi cucu mamak kutty telah menyamar jadi aku cucu mamak kutty....yg jahat tadi CMK ....dan aku ia lah yg sebenar2nya AKU CUCU MAMAK KUTTY yg tulen.....cucu mamak kutty tu sebenar2nya ia lah usin lempoyang....kahkahkah.....usin kata dia masih belum berhenti buat fitnah....dia akan berhenti buat fitnah ...apabila sakratallmaut datang....tapi dia akan cuba mintak bantuan daripada bloger2 pecacai umno....supaya dapat tolong dia melawan sakratalmaut....kan ke ramai pecacai2 yg komen dlm blog dia yg hebat menyokong dia ....tentu sekali sakratalmaut pun nanti takut nak datang kepada si usin lempoyang.....takut juga sakratalmaut tu nanti mana le tahu....geng2 usin lempoyang ni kan ke ramai.....terutama parpukari....muka dia tu pun mungkin juga boleh menakut kan sakratalmaut....sebab tu dia org...dia org ni tak takut nak lawan hukum ALLAH SWT....ALLAH SWT MELARANG UMAT MANUSIA BUAT FITNAH.....dia org takut ke dgn larangan ALLAH SWT tu.....tengok gaya nya si usin ni mengigil ketakutan....berpeluh2 dia takut hukum hakam....dia akan berkata....kahkahkah.....ana tak takut pada hukum hakam bukan kerana ana tak taat....akan tetapi hukum hakam tu tak terlibat langsung dgn ana ya syeikh.....enta nak tahu sebab apoa si usin tu kata yg dia tak terlibat dgn hukum hakam tu......sebabbbbbb.....si usin tu bukan nya se orang insani....akan tetapi dia tu ia lah se ekor unta tua yg dah nak mampos ....kahkahkahkahkah....aik ye ke .....jgn marah ye sin....unta mane boleh marah....kan ke unta selalu senyum aje....takpe sin ....unta pun unta le....yg penting asal kau bahgia

6:44 PM

Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...

Biasalah ahli politik katakan, macam-macam ada. Ada kaki botol, kaki karaoke, kaki kentot tapi tangan panjang, kaki raba, kaki cerut, kaki kelentong, kaki miskin sini kaya kat london, kaki nak kahwin empat tapi kena 1bini, kaki katak, laki zizie dan bermacam-macam lagi lah...

Rascal

6:46 PM

Tanpa Nama DR MMM berkata...

HIDUP MELAYU! HIDUP MELAYU! HIDUP MELAYU!

eh eh eh UNDI BUKAN MELAYU! UNDI BUKAN MELAYU! UNDI BUKAN MELAYU!

HA HA HA HA POLITIK OH POLITIK

BAIK IKUT DIRI SENDIRI NAK UNDI SIAPA. SIAPA BOLEH CERITA MASALAH KITA DI PARLIMEN? UNDILAH YANG TU.

UNDI ANDA HAK ANDA....

7:50 PM

Tanpa Nama aku cucu mamak kutty berkata...

Jangan undi Zaid sebab dia :

a) kaki botol
b) kaki rasuah
c) kaki kuda lumba
d) kaki liberal(terlebih barat)
e) kaki gila kuasa
f) kaki penyokong kaki sontot
g) kaki penyokong zionis
h) kaki top up
i) kaki anti PAS
j) kaki bangku
k) semua kaki yang diatas.

sila lah pangkah salah satu.

rakyat sudah pandai menilai.

7:51 PM

Tanpa Nama cucu mamak kutty berkata...

usin

dalam gambar tu kat belakang ada lukisan kuda lumba kan.....

memang hebat anak melayu ni...

tak ada gambar dekat bar counter ke.

sudah terang lagi bersuluh.

7:57 PM

Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...

Mamak kote dah terlepas dah. Nampaknya mamak kote pencacai si zaid dah mula menyalak jaga jaga...

8:33 PM

Tanpa Nama aku cucu mamak kutty yg ori punya berkata...

kahkahkah umno ni memang satu jenis parti yg di perjuangkan oleh org2 melayu sial....asyik2 terpekik terlolong mcm org gila meroyan kata nak bela melayu....tapi bila najib muhyidin pilih keling.....melaYU2 SIAL UMNO NI....dah terpekik2 sokong keling pulak tu....sial punya umno laknatullah....berahim ali perkasa sial tu...mane dia...dengar2 dah buka bilik gerakan kat bukit beruntung....ingat2kan nak sokong zaid...sebab zaid tu melayu.....eh eh eh ni apa dah jadi pulak ni....pejuang melayu gila munafik sial lahanat tu....tiba2 sokong keling pulak.....yg dulun tu siap cium2 keris kata nak bela melayu tu....kenapa pulak ni sokong keling pulak ni....kahklahkah klu dah memang umno tu melayu sial....sampai2 bila2 pun org melayu ni memang sial munafikin keturuinan abdullah bin ubai bin salul.....usin lempoyang pun bloger sial yg memang bebal nak mampos...betul2 punya babi binatang jenis hanjing kurap .....lahanat ...pi mampos le kau org semua yg jadi pengkhianat bangsa melayu....

11:16 PM

Blogger adf55650 berkata...

Lihatlah mamat kutty ni menjerit pada dirinya sendiri. Die tak sedar apa yang dijeritkan tu semue menggambarkan peranan penyokong2 PKR.

Biarkan lah. Dilayan nanti lg teruk jadinye.

Kesian anak bininyer dpt orang gile.

11:23 PM

Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...

Kata lah apa pun Sin demi periuk jgn masuk pasir,ikutlah arah angin,jgn melawan

11:23 PM

Tanpa Nama tempur di alam siber berkata...

umno sial konon nak perjuang nasib melayu tapi umno sial ni sebenarnya adalah pejuang iblis dan syaitan yg hanya memenitingkan kocek dan perut,haram ke halal ke,baham aje le apa nak kira,tu neraka jahanam menunggu org y7g mentakedarah hasil haram,kau bawak balik hasil haram tu,kau bagi le mentakedarah anak bini kau,kesian anak dapat sial,bini pulak dapat laki sial,tu le kecik2 taknak mampos,dah tua nak mampos jadi pulak pengikut iblis dan setan,kahkahkah....pi mampos le kau org semua,penyokong2 um,no sial

11:45 PM

Tanpa Nama cucu mamak kutty berkata...

paling terkini...18 april malam

- petang ketua dan naib ktua AMK shah alam keluar PKR

- malam 200 ahli bayan baru keluar PKR

- pagi (19 april) jeng jeng jeng,,,

Rakyat dan orang PKR da tak mau PKR lagi ke

hu hu hu hu hu

12:10 AM

Tanpa Nama aku cucu mamak kutty berkata...

Kalau ramai yang keluar PKR, tak lama lagi ada peluang la aku jadi
PRESIDEN PKR ganti tempat Anuar....

bestnya.

12:19 AM

Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...

Apa anwar kisah ahli PKR tinggalkan parti,
Dia dah kaya raya hasil sumbangan politik oleh musuh musuh negara.

Cukup masa bila nak di jatuhkan hukuman meliwat dia cabut lari minta suaka politik dari negara barat

Orang PKR juga gigit jari...berputih mata

12:27 AM

Tanpa Nama TERKINI HULU SELANGOR berkata...

Di ceramah PR malam ini kelihatan beratus ratus kerusi yang kosong jika dibandingkan jumlah penduduk tempatan
yang hadir.....

Apakah trend kerusi kosong di sebelah
pembangkang didalam parlimen akan berterusan di ceramah PR di HS ?

ikuti laporan selanjutnya besok.

P/s tak caya turun tengok sendiri

1:07 AM

Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...

Melayu jangan jadi bodoh undi PKR.

Kalau PKR dapat memerentah kerajaan, mereka pun sama akan mengagigih-agihkan kawasan kepada orang India dan Cina dimana majoriti terdapat orang Melayu. Percayalah, bukan semua kawasan Melayu dapat.

1:23 AM

Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...

Sdr "tempur di alam siber"

Bahasa melambang kan jiwa seseorang..

Saudara seorang yang kecewa dan penuh dendam

Tidak semua orang umno makan rasuah dan tak semua orang PKR dan PAS tak makan rasuah

Jadi jangan ikut sedap mulut aja

NANTI AKU TAMPAR MULUT CELUPAR HANG!

1:26 AM

Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...

Khalid Ibrahim bukan bijak berpolitik dan juga tidak bijak akalnya.

Dia bukan pandai sangat. Cakap selalu gagap dan tersasul. Nak susun ayat bercakap pun lintang pukang.

Hutang dia dengan Bank Islam berpuluh million belum dibayarnya.

Dahlah berhutang, dia saman bank pulak.

1:32 AM

Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...

Melayu yang paling mudah lupa sekali ialah Zaid.

Cuba siasat latar belakangnya.Dia sekarang jadi kaya raya kerana dia dulu UMNOputra. Syarikatnya banyak dapat business dari Petronas dan syarikat GLC yang lain.

Dia tidak boleh nafikan perkara ini. Dialah boleh dianggap kacang lupakan kulit. Dah disuap dengan segala makanan yang enak-enak, digigitnya jari orang yang menyuapkannya.

1:43 AM



Memang sah dan nyata bahawa Cucu Mamak Kutty adalah pengkomen upahan yang tugasnya pergi dari satu blog ke satu blog dan memberikan komen yang kotor seperti apa yang ada dalam kepala dia. Apa nak dikata kalau jiwa dah kotor kepala pun akan turut kotor. Kita cadangkan dia ambil upah panjat kelapa ke atau tak pun ambil upah pasang poster pilihanraya, tentu lebih berkat.

1 comment:

melayu jahanam said...

undi le keling...undi le keling...undi le keling....hidup le keling...hidup le keling.....pi mampos sama melayu....pi mampos sama melayu......pi mampo sama melayu.....hidup keling...hidup keling...hidup kelinbg....pi jahanam le melayu sial....mampos melayu....hidup samy vello.....mampos le najib....hidup kamalanathan....mampos le muhyudin....kaHKAHKAH....PI JAHANAM UMNO.....HIDUP MIC.....KAHKAHKAH

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...