22 April, 2010

PENYOKONG TEGAR PKR SUDAH BERGONCANG HATINYA




1. Klip video diatas khusus untuk penyokong DS Anu-arr yang bebal dan fanatik, yang bukan pun mengenali Anu-arr dengan rapat tetapi hanya menyokong membabi-buta. Ini pengakuan dari orang yang akrab dengan Anu-arr yang kenal Anu-arr luar dan dalam. Mesti hati batu kamu akan berkata ini adalah fitnah dan diupah serta lain-lain lagi. Bersihkan jiwa karat kamu itu.

2. Klik dan baca sini, beginilah keadaan penyokong-penyokong yang membantu kempen Pas di Hulu Seangor. Pemimpin besar mereka tidur di hotel-hotel besar dan datang dengan kereta-kereta besar juga, sama dgn pemimpin BN. Tetapi mereka tidur dan bermusafir di masjid-masjid yang di bina oleh kerajaan BN, malangnya dalam masa sama mereka mencerca kerajaan BN. Apakah Allah tidak melihat dan tidak mendengar? Mereka ini ibarat khinzir yang tidak berterima kasih terhadap makanan yang diberikan dikandang di mana mereka terkurung.

4 comments:

Anak Lenggong said...

Mereka ni penyokong tegar dan rela diperbodohkan oleh pemimpin..pada mereka apa yang dilakukan akan mendapat kurnian daripada ilahi dan ini lah yang disumbat oleh pemimpin mereka didalam ceramah PAS...sebab itu lah pemimpin PAS melarang penyokong nya membaca ataupun mendengar media perdana..mereka digalakkan supaya hanya membaca haramkah sahaja supaya mereka senang nak diperbodohkan.

Kepada penyokong PAS cukup lah sekadar mendapat poster dan keropok berlambang nik ajis akan membuatkan mereke menjadi buta hati dan sanggup melakukan apa sahaja..sehinggakan sanggup tidur diatas jalan...begini lah yang berlaku disetiap pilihanraya dan program yang pas adakan..

Anonymous said...

apa bahasa khinzir2 tak main lah perkataan yg tepat ialah babi, come on la beb

Hashim said...

Apakah kita ingin anak-anak Melayu merempat di bumi sendiri...Tolak calon MIC. Melayu selamat.

bRAVEhEART said...

En Hashim, macamana dengan Pulai Pinang? Pas sokong DAP dan LGE awak dh lupa ke atau awak pun dah jadi bebal macam yang kain tu juga? Ehek Ehek!

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...