31 March, 2009

Celaka! Hantu PAS menyerang Bukit Selambau.

Tentera Hantu Nik Aziz



Celaka! Hantu PAS sedang berkeliaran di Bukit Selambau manakala lebih banyak lagi sedang bersedia untuk berangkat dan menyerang PRK berkenaan. Menurut maklumat yang kami terima, PAS sedang menyiapkan lebih ramai pengundi-pengundi hantu mereka untuk menyerang Bukit Selambau. Ini bukan pertama kali mereka berbuat demikian, bahkan boleh dikatakan pada setiap pilihanraya mereka melakukan sebegini.

Seperti biasa PAS celaka ini akan terlebih dahulu menuduh BN/UMNO yang melakukannya bagi menutup perbuatan mereka dan sebelum mereka dituduh. Inilah helah mereka setiap kali isu pengundi hantu kedengaran. Memang sukar untuk kita percaya bahawa sebuah parti yang mengaku memperjuang dan memartabatkan Islam tetapi telah mengunakan taktik yang sebegitu kotor untuk memenangi pilihanraya kecil kali ini, tetapi itu PAS. Sebuah parti yang sanggup bersahabat biarpun dengan syaitan demi kemenangan dan kekuasaan dalam politik.

Bagaimanapun, taktik-taktik kotor begini sudah sinonim dengan parti PAS kebelakangan ini. Siapakah yang sanggup berbaring ditengah jalan ketika merusuh dihadapan DYMM Sultan Perak? Siapa yang merampas kuasa dari Imam dan menggantikan Imam yang sedang bertugas kemudiannya ingin berceramah politik di masjid berkenaan?

Siapakah yang gila kuasa dan mempergunakan rakyat untuk kepentingan politik mereka. Siapa yang selama ini mengunakan agama dan ayat Quran untuk tujuan pengaruh politik. Siapa yang menghalalkan dan mengharamkan sesuatu mengikut kepentingan mereka sendiri? Siapa yang mengkafirkan sesama Islam hanya kerana berlainan pegangan politik?

Terbaru mereka sangup membiarkan bahkan menggalakan DAP yang tentunya kafir mengunakan ayat Quran serta memberi salam ketika berceramah politik? Nyatalah bahawa Islam telah dicelakakan oleh PAS. Demikian celakanya pemimpin-pemimpin PAS ini. Sedarkanlah diri kita jangan sampai berterusan kita dilembukan oleh pemimpin-pemimpin PAS.

Siapakah yang merosakkan bendera-bendera BN/UMNO dalam kempen PRK baru-baru ini? Demokrasi di Malaysia hampir akan mati oleh kerana adanya puak-puak yang fanatik terhadap parti kerajaan langit ini.


p.s.
Nik Aziz kata penghisap rokok lebih bodoh dari lembu? Tapi Nik Aziz sepatutnya kata yang berbaring tengah jalan kerana merusuh itulah yang lebih bodoh dari lembu. Nik Aziz adalah nakhoda dan tuan PAS lembu.

6 comments:

blogger_fucker said...

fuck je tuan punya blog nihh.. haprak..

kalau betul bebas kenapa bias? hanya UMNO je artikel baik2.. Pembangkang sumer yang buruk2..

Okay aku ulang ko punya tema

bERANIKAN hATI

kebebasan yang bermakna adalah berani membentuk hidup, bukan menuruti aturan yang terbentuk.



Kalau macam ni ko punya blog, maknanya ko yang ikut aturan UMNO..Huhuhu keciannya kat dierrr.. NAIF !!!

^ said...

kenapa bila tulis keburukan PAS kau protes, bila blog tulis keburukan UMN O kau sengeh? tidak kah kau juga bias? Aku huga kesian kat kau yang naif ni. Berubahlah dari jadi lembu baring dijalanan kepada jadi manusia berfikiran.

.@blogger.com said...

begitulah bila jiwa sudah busuk! mesti blogger_fucker tu orang PAS atau PKR. Bila saya tulis burukan UMNO,ADIOS! UMNO PARTI CELAKA YANG MENCELAKAKAN MELAYU - orang umno tak marah pun, tapi mereka bukan main marah, bagaikan nak membakar dunia, ini lah pembangkang. Saya rasa saya tau siapa blogger_fucker ni. Dia pun ada blog juga, blog sebelah sana.

azamwild said...
This comment has been removed by the author.
^ said...

Bro, tak payah layan blogger_fucker tu, dia tu memang jenis mother fucker. Bukan takat peliwat tetapi sanggup setubuhi maknya sendiri. Itu pasal nama pun dah menunjukkan jenis manusiannya.

Apache said...

Salam..teruskan bro..jangan layan hantu-hantu nih

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...