Suara Anak Pahang - Perlu Baca

26 March, 2009

ADIOS! MUHYIDDIN


Muhyiddin juga dikencingi: - no money no vote - we sell our soul


Keputusan perhimpunan wanita dan pemuda UMNO (celaka)telah memperlihatkan Najib berseorangan. Hari ini saya juga menjangka Muhyiddin juga akan kecundang. Ini adalah satu konspirasi luar sedar sebilangan besar ahli bagi menjatuhkan Najib dari dalam. Jika Muhyiddin juga kecundang kelak, maka benarlah Najib akan keseorangan dan benarlah UMNO tidak akan berubah, malah lebih teruk lagi pelan peralihan kuasa juga akan ditangguhkan sehingga Najib jemu menunggu, kempunan dan mati beragan.

Betul kata Shahrizat semalam, yang perlu berubah adalah ahli dan perwakilan yang celaka bukannya umno yang dicelakakan ini. Shahrizat lebih faham apa yang berlaku dan berapa banyak duit perlu ditaburkan untuk mendapatkan jawatan. Dalam UMNO sudah tiada ahli yang benar-benar jujur, yang ada semuanya ular sawa celaka yang akan menjadikan politik satu perniagaan untuk membesarkan anak-anak untuk menjadi anak melayu celaka dalam membina generasi celaka.

Eloklah kita meninggalkan parti umno celaka ini sebelum kita dicelakakan bersama. Apabla perwakilan celaka memilih pemimpin celaka memerintah parti, maka parti ini pun akan turut jadi parti celaka. Siapakah yang ingin berubah dalam UMNO? Pemimpim? Perwakilan? Ahli? Eloklah kita tinggalkan saja parti umno celaka ini kepada pemimpin celaka supaya mereka tahu apalah ertinya menjadi pemimpin tanpa pengikut atau menjadi raja tanpa negeri.

Muhyiddin akan tersingkir, kenapa? Kerana kedekut merasuah, kerana ingin bersih sedangkan perwakilan kebanyakannya kotor dan hina dina belaka. Pilih Mat Taib untuk sementara kerana umurnya dah tua tak akan bertahan lama dan akan jadi laluan untuk orang muda yang bercita-cita besar menjadi PM dalam usia muda. Itulah sebahagian dari konspirasi dalam UMNO.

(...bersambung .....)

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...