19 April, 2010

Hangat: Dr. Halili Rahmat keluar PKR

Petaling Jaya: Parti Keadilan Rakyat (PKR) menerima satu lagi tamparan hebat apabila Bendahari PKR Hulu Selangor, Datuk Dr. Halili Rahmat mengumumkan keluar dari parti itu hari ini.

Beliau yang sebelum ini antara tokoh parti yang disebut-sebut bakal menjadi calon PKR pada Pilihan Raya Kecil Hulu Selangor.

(Sumber berita: mStar OnLine)

Sudah nampak jelas bahawa PKR semakin goyah dan DS Anwar sudah tidak mampu mengawal keadaan dan tidak mempu memuaskan hati sebahagian besar penyokong kuatnya. Jadi kepada pengikut-pengikutnya yang selama ini dijadikan macai pencacai, ubahlah pendirian itu. Beranilah berubah jika perubahan itu akan membawa kebaikan untuk semua.

Sidang akhbar diadakan di Bilek Anggerik, Tingkat 2, East Wing PJ Hilton pada jam 11 pagi tadi.

3 comments:

Anak Lenggong said...

Minta dia dedahkan siapa nuar sebenarnya dan bagaimana kerenahnya sewaktu berada didalam hospital sewaktu kes liwat kali pertama..

Scud said...

inilah padah apabila mengutamakan kroni sendiri berbanding orang lain.

Anonymous said...

Bagus....biar dia keluar, biar PKR terkubur, biar UMNO terkubur... biar geng penyokong kerajaan perpaduan PAS-UMNO terkubur.... hanya APCO yang hidup.... HIDUP APCO... HIDUP APCO.... HIDUP APCO.... HANCUR UMNO.... HANCUR GOLONGAN FASIKIN...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...