08 March, 2009

POLITIK SONGSANG: ANWAR TERLIBAT BUNUH ALTANTUYA


DS Najib yang sering difitnah dan cuba dinafikan sebagai PM



DS Anwar yang masih bermimpi jadi PM walaupun bergelumang dosa dan noda dan banyak memfitnah



Sultan dan Raja-raja Melayu telah murka. Terbaru Sultan Selangor telah meminta rakyat supaya jangan lagi berpecah belah. Pesanan ini khusus kepada bangsa melayu yang perpaduannya semakin tenat. Ini semua gara-gara taksub terhadap parti politik masing-masing. Pemimpin parti politik berkenaan sedar tetapi mereka lebih pentingkan keuntungan diri dan kepentingan politik mereka dari perpaduan melayu.

Politik melayu politik taksub. Pengikut PAS beranggapan menyokong PAS akan masuk syurga. Pemimpin mereka memberikan jaminan itu. Mereka lupa bahawa syurga neraka itu adalah urusan Tuhan. Mereka lupa bahawa walaupun mengundi PAS tetapi jika tidak beribadat mereka akan dicampak kedalam neraka juga. Mereka taksub kepada pemimpin sehingga apabila pemimpin meminta mereka berbaring dijalanan mereka sanggup lakukannya. Mereka amat patuh. Mereka amat bodoh.

Politik PKR pun politik taksub kepada pemimpin. PKR ditubuhpun hanya untuk membebaskan Anwar. Pada mereka Anwar adalah maksum. Insan yang suci murni. Apabila Anwar disabit dengan tuduhan rasuah mereka kata ini fitnah. Bila disabit dengan liwat mereka kata ini konspirasi. Pada mereka pemimpin-pemimpin PKR adalah insan suci. Politik PKR politik songsang. Ketika orang lain datang dari depan mereka mendatangi dari belakang. Ketika orang lain masuk dari bawah mereka masuk di atas. Fikiran mereka dah terbalik.

Pada mereka Anwar semua baik. Pemimpin-pemimpin mereka semua betul. Apa-apa keburukan yang berlaku kepada mereka bukan salah mereka tetapi kerana fitnah dan konspirasi, dan tentulah dari musuh mereka iaitu BN.



Mari sesekali kita terbalikkan kenyataan mereka dan fikiran mereka kerana mereka berfikiran songsang, mari bersama senaraikan apa saja yang berkaitan dengan Anwar dan Pakatan Rakyat dan apa saja yang ada disekelilingnya;

1.Segala apa yang berlaku terhadap BN adalah konspirasi dari PKR.
2.DS Najib adalah pemimpin dan insan yang suci dan sering difitnah oleh Anwar.
3.DS Najib dituduh meliwat Saprul, tapi ini konspirasi PKR
4.Anwar adalah pencipta segala fitnah dan konspirasi.
5.Sebenarnya pembunuhan Altantuya Anwar terlibat. Mereka ada hubungan luar tabii. Mereka saling mengenali ketika di Perancis.
6.Dubur adalah wartawan Italy yang akan dedahkan kenapa dan bagaimana Anwar membunuh Altantuya
7.Anwar terlibat dengan komisyen pembelian peralatan ketenteraan sewaktu dia Menteri Kewangan.
8.Jangan biarkan Pak Lah melepaskan Jawatan PM kepada Anwar kerana Anwar tidak layak dan tidak bermoral.
9.DS Najib berbohong pada 19 September bila kata 30 orang AP akan melompat ke BN
10.DS Najib terpaksa lari ke Kedutaan Parsi kerana ada ugutan membunuhnya sebelum saprul buat tuduhan diliwat
11.Fatwa PAS: Tidak apa tidur telanjang dan tidak apa mengintai orang tidur telanjang selagi orang yang mengintai adalah orang PAS dan yang diintai orang PKR.
12. ..dan lagi
13. .. dan lagi .....


Konspirasi sebenar adalah Pakatan Rakyat tidak berjaya mentadbir negeri-negerinya dengan baik terutama ketika krisis ekonomi maka mereka sibuk lakukan demonstrasi mengenai PPSMI dan lain-lain bagi mengalih perhantian rakyat.

4 comments:

Apache said...

Semoga Allah akan membuka mata mereka dan kembali ke jalan yang benar demi agam, bangsa dan tanahair ...

Panglima Perang Cyber said...

berfikit luar kotak atau kotak diterbalikkan ?

Kadangkala kita kena 'balikkan' minda rakyat agar memahami di sebalik yang ada di depan mata mereka.

syabas bro...keep it up !!!

MAWAR BERDURI said...

salam?

he he he bagus..anwar lah yang terlibat bunuh altantuya..nama pun sama2 mula dari huruf a kan jadik? sesuai benarlah.

pencak_silat said...

Cukup menarik..walaubagaimanapun dijemput untuk membaca blog paneh miang di http//paneh.blogspot.com

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...