21 March, 2009

TENTERA DAJJAL MENUJU BUKIT GANTANG


Inilah rupa pembangkang, jika dibiarkan mereka mencabar dan kata kita takut


Mereka akan mengganas dan lakukan kekerasan serta rosakkan harta benda dan mengancam nyawa


Apabila kita bertindak, mereka kata kita lakukan kekerasan dan ganas, jika kita tidak betindak nyawa polis juga terancam


Mereka juga mengambil kesempatan mengganas terhadap perempuan, jika mereka dapat berkuasa mungkin perempuan tidak akan selamat lagi



Menurut sumber-sumber yang boleh dipercayai, PAS telah bersiap sedia untuk memenangi pilihanraya kecil Bukit Gantang dengan apa cara sekalipun termasuklah dengan cara kekerasan. Kerana itu mereka telah bersiap sedia dengan kumpulan perayu-undi yang aggresif dan lebih condong kepada kumpulan militan. Mereka inilah yang terdiri dari lembu-lembu yang sanggup berbaring diatas jalan sepertimana ketika rusuhan menentang perlantikan Zambry sebagai MB Perak.

Menurut sebuah laman blog, (klik disini) kumpulan itu juga dikenali sebagai 'Tentera Memali 2' yang mana PAS telah memainkan dan menaikan semangat memali untuk menarik perhatian masyarakat setempat.

Ternyata sikap dan tindakan PAS ini sangat berbahaya dan perlu dibendung segera. Jika tidak ianya akan mengakibatkan huruhara dan kehilangan hartabenda dan jiwa. Dan seperti biasa, pihak PAS kemudaiannya akan menuding jari kepada Kerajaaan BN/UMNO kepada setiap apa yang tidak ditangani dengan baik. Kerana itu, kerajaan harus bertindak awal dan bertegas. Apalah erti demokrasi jika kebebasan yang diberikan disalahgunakan oleh pihak yang tidak bertanggung-jawab.

Kepada rakyat, demokrasi atau tidak bukanlah sesuatu yang terlalu utama. Rakyat lebih pentingkan kesejahteraan hidup. Apalah ertinya demokrasi jika kehidupan tidak sejahtera dan rakyat hidup dalam huruhara. Kita menyeru kepada pihak pembangkang terutama PAS supaya menghentikan segala tindakan ganas mereka dan berhenti dari dari menyokong keganasan. Islam sebenar bukanlah Islam yang ganas. Jika PAS benar-benar perjuangkan Islam mereka perlu hentikan keganasan.

4 comments:

Z-MAY said...

ni betul-betul dajjal... nauzubillah...

Jeepers Creepers said...

kita mesti halang pengganas dari menguasai negara

kelambuharimau said...

betul - betul,,koi sokong awok..berjuanglah menuntut keadilan..hidup umno..hidup BN

one one no belen said...

sokong sokong..tapikan pemimpin UMNO pun ganas jugek.bolot semua utk poket sendiri dah tu biar rakyat tertindas.2x5 jgn sebenarnya.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...