13 November, 2009

CELAKA KAU NIZAR: RUNTUHNYA TIANG SERI PAS

fotogedik: Nizar yang mencelakakan bangsa



TAJUK BH EDISI PETANG: PAHANG DAILY ONLINE BUAT LAWAK BODOH



EGM PAS yg kononnya bakal diadakan utk membersihkan ahli-ahli PAS dari golongan-golongan pro-perpaduan adalah satu petanda yg parti ini sudah dicemari oleh tangan yg selama ini menjadi parasit yg mereputkan TIANG SERI PAS.

Sebelum ini pernah dinyatakan bahawa ‘manusia ini’ walau dicampak kemana sahaja maka dia akan menjahanamkan, sebagaimana ianya satu ketika dulu merosakkan tiang seri parti UMNO. Tabiat membawa anasir-anasir rasuah utk menjatuhkan kawan dulu telah dicorakkan sama di dalam PAS. Orang-orang PAS yg dulunya bersatu suara dan konsisten dalam memperjuangkan Negara Islamnya kini telah ditundukkan oleh herdikkan DAP. PAS kini telah berpuak-puak menjadi 2 kumpulan yg tidak sama ISLAMNYA.


Walaupun menyokong penuh kepimpinan kerajaan BN/UMNO, namun tetap merasa sedih dgn perkembangan PAS sekarang. PAS yg kini nampaknya adalah sebuah PARTI ISLAM/MELAYU yg sebenarnya boleh pergi jauh jika tidak dicemari oleh tangan ’manusia ini’. Jika dulu PAS bertindak sebagai seorang bapa yg sering menegur tindak tanduk BN/UMNO kini berubah menjadi sebuah PARTI yg ganas dan bercelaru. TG Nik Aziz dipengaruhi dgn tindak tanduk yg taktiknya sama dgn ’manusia jahanam ni’. Suntikan kedalam otak Nik Aziz ini sama vaksinnya. Kejatuhan pemimpin-pemimpin dalaman PAS ini sama coraknya dgn UMNO ketika di zaman Ghafar Baba. Satu lagi PARTI ISLAM/MELAYU yg bakal menempuh zaman kehancuran. Ini terbukti dgn setiap majoriti yg merudum teruk di setiap PRK lepas. Walaupun PAS dapat mengekalkan kerusi ditempat sendiri tetapi PAS gagal meningkatkan prestasi kegemilangan ketika PRU lepas. PAS kini menuju zaman kehancuran yg ketara.


Sebahagian dari posting Srikandi-Melayu yang diubah suai untuk siaran semula. Sila klik disini untuk ke posting asal blog Srikandi-Melayu.


Sememangnyalah PAS telah semakin menyeleweng dari dasar dan perjuangan asalnya, dan pemimpin-pemimpin PAS melakukan sesuatu bukanlagi demi kepentingan parti, agama Islam dan rakyat. Mereka kini hanya mementingkan diri sendiri. Terbaru, isu yang paling hangat dan sedang diperkatakan adalah mengenai bai’iah calon PAS yang mempertaruhkan isteri mereka dengan talak 3 sekiranya mereka meninggalkan parti serta mengenai keterlibatan DS Tuan Guru Nik Aziz dalam ’rasuah’ yang sebutan manisnya bagi orang-orang PAS adalah hadiah @ pemberian dan sedekah.


Persoalannya adalah kenapa rakyat dan pengikut-pengikut PAS masih boleh mempercayai pemimpin mereka yang telah terang dan nyata menipu mereka dan meninggalkan perjuangan parti? Apakah kerana mereka dianggap seorang yang beragama maka mereka tidak pernah melakukan kesalahan? Tidakkah kita sedar bahawa semakin tinggi agama kita makin semakin kuat cabaran dan godaan yang akan diterima? Walau apapun, kita harus sedar bahawa pemimpin-pemimpin PAS ini juga adalah manusia biasa dan mereka tidak akan dapat membebaskan diri mereka dari sebarang ujian Allah, dan mereka juga adalah dari orang yang lemah.


Akan terus bodohlah pengikut-pengikut PAS yang diperbodohkan oleh pemimpin mereka dengan hanya mengubah perkataan dari rasuah kepada hadiah, pemberian dan sedekah untuk maksud yang sama.



1. KEDENGARAN SUDAH ADA PIHAK YANG MEMPERTIKAIKAN PERANGAI, SIFAT DAN SIKAP MENANTU NIK AJIS. DENGAR KABARNYA MAKLUMAT TERSEBUT TELAH DIBOCORKAN OLEH ORANG DALAM IAITU STAF PNBK SENDIRI.

ISHH..ISHHH..MACAM-MACAM…!! SEGALA JENIS KETIDAKBOLEHAN, KELEMAHAN, KECUAIAN, SALAH GUNA KUASA, PENYELEWENG DAN LAIN-LAIN TELAH DIDEDAHKAN..!!!

WELL NIK AJIS..MACAM MANA NI…?? KALAU TERSILAP PILIH PASANGAN UNTUK ANAK ITU HAL MASALAH KELUARGA. TAPI KALAU TERSILAP MEMPERCAYAI KRONI UNTUK JAWATAN PENTING MAKA IANYA AKAN MENJADI HAL MASALAH RAKYAT DAN NEGERI…!!!

Klik ke blog Abang Tuah: Menantu atau anak Hantu



2. Kisah Biaiah tak senyap lagi. timbul pula kes Kickdefella kena kicked out dari syarikat anak menantu...dan terkini sudah terdedah syarikat yang menaja Nikky ke Mekah. Apa pun ya tetap salah. Jangan lah Nikky nak bermadah berhelah. Haram tetap haram. Kalau ada guru agama yang miskin dan tiba-tiba Nikky bawa dia free ke Mekah kira orait lah. Lebih-lebih lagi dengan duit titik peluh Nikky sendiri. Nak tahu lebih lanjut sila ke blog House of PK. Apa lagi nak di tutup oleh juak-juak Pas. Mulut tempayang boleh ditutup. Mulut manusia???

Klik ke blog TaipingMali: NIZAR HOK HEK: PENDEDAHAN PENAJAN HAJI NIKKY AZIZ.



3. DENGAR KISAHNYA PAS KELANTAN MEMPERTAHANKAN MENTERI BESAR DATUK NIK ABDUL AZIZ NIK MAT YANG MENERIMA TAJAAN MENGERJAKAN HAJI KERANA MENGANGGAPNYA SEBAHAGIAN AMALAN DAN BUDAYA DI NEGERI ITU.

DIBERITAKAN NIK ABDUL AZIZ JUGA MENGAKUI MENERIMA PEMBIAYAAN UNTUK MENUNAIKAN IBADAH HAJI BERNILAI RM65,000 SELAMA DUA MINGGU.

NIK ABDUL AZIZ JUGA DILAPORKAN MENERIMA TAJAAN ITU KERANA BERANGGAPAN IA BUKANLAH AMALAN RASUAH KERANA PIHAK PENAJA TIDAK MEMINTA SEBARANG GANJARAN BALAS.
Klik ke blog Abang Tuah: SELIPAR TOK GURU PUN KENA KEBAS KE..?


Mungkar!Mungkar! Mungkar! Semua yang mereka lakukan adalah kemungkaran. Masihkah kita mempertahankan dan menjadi pengikut PAS lagi? Harap-harap lembu yang bersepah dan berbaring ditepi jalan akan insaf dan kembali kekandangnya.



2 comments:

Anonymous said...

dari dulu hingga kini, PAS memang tidak dapat menawan hati media cyber. sebab saya tidak melihat pun usaha pas untuk menegakkan islam di malaysia. walaupun ada tetapi bilangannya terlalu sedikit... lebih baik kita memberikan sokongan terhadap parti yg membangunkan negara dan rakyat daripada menyokong parti yg reti mengeluarkan kata2 janji palsu.

http://unitmediasiber.blogspot.com/

Apache said...

Apabila nafsu telah menguasai diri..syaitan mula berlari-lari..tak sedar diri telah di masuki..oleh iblis yang beraja dihati....

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...