Suara Anak Pahang - Perlu Baca

18 November, 2009

NIZAR SUDAH POTONG? : PENASIHAT KEWANGAN YANG PALING HAMPEH

Wajah Seorang Penjubur Nazi



Mana nak cari satu dunia seorang penasihat kewangan yang hanya berharga RM1.oo setahun? Dalam dunia ini hanya ada satu saja dan dia tak lain dan tak bukan adalah bekas seorang banduan, pesalah penyalahgunaan kuasa dan rasuah serta terlibat dengan salah laku sek - masuk haram melalui jalan belakang.

Banyak perkara dan keburukan mengenai diakhbar-akhbar dan blog-blog. Namun kadang-kadang masih ada orang yang percayainya kerana adanya agenda menghancurkan melayu dalam senyap. Baca sini untuk cerita selanjutnya. (Klik Sini)

1 comment:

Anak Lenggong said...

Yang dia nak sapu bukan gaji tu tapi duit elaun mesyuarat, kenderaan,tambang free kapal terbang...dan yang paling penting cukai komisyen daripada kazanah hasil bumi selangor dan syarikat yang melabur di selangor..

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...