Suara Anak Pahang - Perlu Baca

19 November, 2009

NIZAR MEMANG CELAKA: NIZAR AGENDA ULTRA KIASU DAP

Edisi Istimewa jam 5: Tak Mungkin Aku Berbalik Haluan






1. Bergemuruh tepukan Melayu PAS bila ultra kiasu memberi salam dan berdoa. Dalam hati mereka berkata ' Melayu memang bodoh dan mudah diperbodohkan'

2. Di Pulau Pinang, bantuan untuk orang-orang miskin (termasuk orang Islam (?) disampaikan di Tokong, apa agenda tersembunyi mereka? Apakah ingin menyatakan bahawa rezeki ini adalah dari 'Allah' Tok Pekong bukan lagi dari Allah SWT. (PAS pun dan setuju pengunaan Allah untuk agama-agama lain)

3. Ultra Kiasu ini, sentiasa ada yang tersembunyi didalam hati mereka. Cuma kita bangsa Melayu jangan sesekali lalai dan alpa.


Aku bukan rasis, tapi pejuang kedaulatan bangsaku sendiri...dimana buminya yang kupijak dan langitnya yang kujunjung ~ bRAVEhEART

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...