Suara Anak Pahang - Perlu Baca

20 June, 2010

CADANG NAMA ANJING 'MR BEAN'? EKORAN MAHFUZ CADANG NAMA KUCING SEMPENA NAMA PM

Karpal dengan anjingnya yg dinamakan spt nama 'Mr. Bean' atau sememangnya
'Mr. Bean' itu adalah anjing kepada Karpal?


Berikutan cadangan Mahfuz Omar mencadang memberi nama kucing sempena nama PM. Ini adalah satu cadangan dan idea yang terbaik dari tokoh Pas itu setakat ini. Memang beliau seorang yang sangat genius nampaknya, pemikirannya memang diluar kotak akal seorang manusia yang normal dan yang menganggap dirinya sebagai dalam golongan ulamak politik.

Saya teringat sewaktu saya melawat (bukan meliwat) sebuah kampong Orang Asli tidak lama dulu saya melihat mereka ada pelihara banyak anjing yang tidak bernama. Mungkin cadangan Mahfuz ini boleh dipraktikkan di perkampongan Orang Asli berkenaan dengan memberi nama kepada anjing-anjing berkenaan, tapi bukan dengan nama PM, apakata dengan namanya pencadangnya iaitu Mr. Bean itu sendiri?

3 comments:

Mozas said...

namakan anjing karpal tu "Mahfuz", buat apa pening2.

Pengajaran Besar dari Kes Tian Chua Kepada Rakyat Malaysia:
http://satulimatiga.blogspot.com/2010/06/pengajaran-besar-dari-kes-tian-chua.html

agbr47 said...

Apa punye politukus. Tak berwawasan langsung.

agbr47: Dalam Parlimen pula, bagaimana bentuk mutu cadangan dan pembangkangan mereka.

bRAVEhEART said...

Hahaha, Mozas, saya baru nak cadangkan nama itu, bagaimanapun saya sokong cadangan tuan tu.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...