Suara Anak Pahang - Perlu Baca

17 June, 2010

HANGAT: ANWAR IBRAHIM TIDAK BERSALAH!




Satu posting hangat dan terkini dari blog Paneh Miang 'Anwar Ibrahim tidak bersalah. Sila baca sepenuhnya atau ke laman blog berkenaan.

Nampaknya begitulah, Nik Aziz yang taksub kepada Anu arr tidak percaya Anu arr bersalah bahkan percaya bahawa Anu arr tidak bersalah. Alangkah mudahnya bila hukum dunia dan hukum akhirat ditangan kita, syurga dan neraka juga ditangan kita.



Thursday, June 17, 2010

ANWAR IBRAHIM TAK BERSALAH

Kebelakangan ini banyak drama-drama swasta Melayu yang mengisahkan kehidupan sutun @ nox @ nyah. Betapa mereka tidak diminta untuk dilahirkan sebagai 'nox' dan masyarakat kononnya bersalah kerana memulaukan mereka. Lantaran pemulauan ini, mereka terpaksa memilih jalan sesat demi tuntutan 'survival'. Menjadi penari di kelab-kelab dangdut atau pelacur yang menjual b****t untuk hidangan nafsu lelaki-lelaki rakus, dilihat sebagai pilihan terbaik untuk kelangsungan hidup kononnya.

Senario ini tidak seharusnya dipandang enteng oleh ahli masyarakat. Juga tidak sewajarnya dilihat sebagai fenomena yang tidak dapat dielakkan berlaku kerana kita kini berada di akhir zaman. Ia merupakan masalah sosial yang memerlukan perhatian serius ramai pihak, daripada rakyat biasa sehinggalah ke peringkat pemimpin kerana permasalahan ini jika dibiarkan merebak, implikasinya cukup bahaya.

Masalah gay, sutun, nox atau nyah ini pasti merugikan keupayaan modal insan kaum lelaki yang berhati waja, gagah serta berkarisma. Malah ia akan memberi kesan terhadap peningkatan jumlah populasi, keseimbangan komuniti sosial keluarga, penurunan jumlah tenaga buruh kasar, serta kesan yang lebih tragis jika gejala ini tidak dibenteras secara besar-besaran ialah, ia mungkin menggembirakan Bro Anwar Bin Ibrahim kerana kita telah memberinya banyak 'pilihan', walhal dialah satu-satunya harapan para penyokong PKR, Pakatan Pembangkang & Nik Ajiz untuk jadi Perdana Menteri. Sudah pasti perkara ini turut menyesakkan fikiran penyokong fanatik PAS yang sangat Islamik dan tidak mungkin akan berkompromi dengan spesis kaum nabi Luth yang dilaknat.

Buat Nik Ajiz yang benar-benar percaya bahawa Bro Anwar Bin Ibrahim adalah insan yang bermoral, berilah panduan kepada beliau untuk bermubahalah dengan cara yang difikirkan betul oleh ulama' politik Pas. Jangan berterusan membiarkan pemuja Anwar tertanya-tanya dan hidup dalam ketidakpastian terhadap Anwar selagi dia tidak bermubahalah menafikan dia meliwat. Hapuskanlah keraguan di hati fanatik Bro Anwar Bin Ibrahim wahai Pok Nik. Jika Pok Nik tidak mampu memaksa Bro Anwar Bin Ibrahim bermubahalah, sekurang-kurangnya ulama' politik Pas jadilah ma'mum dalam solat yang diimamkan oleh Anwar sendiri. Ada bran ulama' politik Pas untuk ambil risiko bersolat berimamkan orang yang tak sah mandi junub?


5 comments:

Anonymous said...

apa-apa hal pun janganlah menuduh orang sesuka hati tanpa bukti atau saksi2 yang bukan fasik. bukan itu ajaran islam. malah kita diminta menutup aib saudara kita. dosa fitnah lebih besar berbanding membunuh. sentiasalah beringat.

Anonymous said...

Betul tu bila lah tukang karut semua ni nak bertaubat

pencinta kebenaran said...

anon: bukti kan dah byk..
"malah kita diminta menutup aib saudara kita. dosa fitnah lebih besar berbanding membunuh. sentiasalah beringat."

betul kata saudara tu..tp klau ia x melibatkan dan menganiya org len ok lah..cuba anak awak tak pon awak sendri yg kena liwat..klau dah kena nanti ulanglah ayat2 awak tu..

abes tu brapa rmai lg yg kna jd mangsa?oo..cam tu pengedar dadah..pembunuh..perogol patut di diamkan je kes2 tu..maklumlah menutup aib org..

Anonymous said...

Kalau betul BN Umngok mengaku ISLAM..Anuar ISLAM..NIK AZIZ ISLAM..NAJIB PUN ISLAM..JAMIL KHIR pun ISLAM jugak..kenapa TAK dibicarakan di MAHKAMAH ISLAM sahaja..kenapa biorkan karpal singah jadi KAYA RAYA..bodoh betul lah me LAYU ISLAM nih..

Anonymous said...

memang bodoh umno...aku benci kau.. kau sanggup sumpah .. while pegang alquran masyaAllah ..aku tahu diorang ni jenis org tak beriman ...(najib,mahathir)

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...