Suara Anak Pahang - Perlu Baca

21 June, 2010

UMNO TIDAK MAMPU SAHUT SERUAN DS NAJIB

Ahhh! biornye lantok lah, kome nok tidur lagi neh. Tidur lain-lain kerusi mimpi pun tentunya lain-lain juga.
Projek...projek....tender....balak....BALA.....dia saja...kroni dia juga..kome tak merasa..
mampuslah UMNO macam ni...hehehe


Sahabat saya YB Raz, antara blogger generasi pertama Pahang menulis diblog nya begini (klik sini).


Beliau mengulas begini;

Akhirnya seruan telah dikumandangkan. Inilah yang kami semua mahukan. Sudah terlalu lama UMNO didalam posisi bertahan. Dan menangkispun sekadar melepaskan kahak di tingkap kereta.

Kami para blogger sudah lama bersedia malah sudahpun kehadapan. Sedangkan para pemimpin UMNO lain terutama dibahagian Penerangan masih belum bangun. Tolong sedarkan mereka dato.

Kalau terpaksa guna air panas pun tak mengapa asalkan mereka sedar dan bangun. Jangan masih tidur membuta tuli.


Kepada YB Raz, bh nak tanya; Apakah sdr percaya ini akan berlaku? Apakah seruan DS Najib akan disahut oleh pemimpin-pemimpin lainnya...MB Pahang umpamanya?

Kayakinan saya sangat sedikit dan saya tidak percaya ini akan berlaku kerana pempimpin-pemimpin kita masih lena tidur diulit mimpi serta mereka juga masih dalam kemelut kerana bergelumang dengan masalah peribadi dan tidak mendapat keyakinan rakyat.

Bagaimana mereka akan mampu menyahut seruan DS Najib kerana mereka bagaikan seekor ayam yang kokok-nya berdegar-degar tetapi ekor bergelumang tahi.


No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...