22 June, 2010

NIK AZIZ YANG SEMAKIN NYANYUK DAN HILANG AKAL

Ambo akay jadi MB Kelate sokmo.....


Kebelakangan ini banyak kedengaran protes terhadap Nik Aziz sebagai MB Kelantan. Tingkah laku dan tinduknya semakin hari semakin tidak menyenangkan semua pihak sama ada yang berada didalam Pas sendiri ataupun diluar Pas.

Semakin hari semakin banyak kesalah yang dilakukannya yang dibongkar dan terbongkar. Kita percaya didalam Pas sendiri sudah ada usaha untuk mempersarakan MB Kelantan itu dengan cara terhormat.

Beberapa blogger pro kerajaan juga memberikan komen masing-masing mengenai ke tidak wajaran Nik Aziz kekal lagi sebagai MB. Memang kebelakangan ini kelihatan bahawa Nik Aziz sudah semakin 'nyanyuk' dalam setiap tindakannya serta kenyataannya.

Pok Nik, mu bui ore laen lah pulok kalu mu lambat nati ore hungga mu....

Sila baca disini dan disini.


2 comments:

YANG GAMBI said...

tak nyanyuk macam mana lagi, kalau Anwar peliwat dianggap lebih baik dari dia sendiri..... belakang sudah kena sondol..... meroyanlah dia...

rockdatbone said...

salam tuan,dia mmg sudah lama nyanyuk.Saya pernah berborak dengan Ustad.(Lazimnya orang yang dikatakan Ustad nih condong ke arah PAS),kata beliau dia tidak hormat langsung dengan nik aziz.Katanya nik aziz telah menyamakan Nabi Muhammad dengan pemuda bangsa Arab yang lain ketika itu.Walhal bukankah Nabi Muhammad itu kekasih Allah sehingga,baginda diberi syafaat.Tuh ustad tuh cakap.haih..

jemput singgah ke blog saya http://rockdatbone.blogspot.com

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...