Suara Anak Pahang - Perlu Baca

08 February, 2010

DNA: KAH KAH KAH!

Word of the day:
DNA (klik sini ke Wikipedia) - dalam kes rogol atau liwat bolehlah ditakrifkan sebagai 'Dah Naik Anu' (gamaknya lah). Keterlibatan Anu-ar dalam kes liwat pertama dan kedua ini sangat menyakinkan dengan terdapatnya bukti-bukti yang melibatkan DNA beliau.


Saya, depan belakang tak kisah. Depan saja boleh, kalu ada dua-dua lagi bagus.
Tanyalah dia! Are You Okay?


Kali ni saya tulis macam kawan saya sebelah sana tu (klik sini). Kah kah kah. Dulu dia sokong Anu-ar bagai nak gila - kah kah kah, tapi kebelakangan ni dah tak nampak muka - kah kah kah.

Mungkin dia terasa diperbodohkan - kah kah kah. Tapi dia ni memang betul-betul bodoh pun - kah kah kah. Eloklah tukar tiub pun, jangan dok main tampal-tampal je - kah kah kah. Si Saiful dapat juga seluar hadiah dari Anu-ar, awak dapat apa? - kah kah kah.


Husin Lempoyang kata ahli sejarah malu nak tulis kegagalan Anu-ar jadi PM kerana kes liwat - kah kah kah. Macamana pula ahli sejarah nak tulis tentang dia ni semasa bersama Anu-ar dalam demonstrasi demi demonstrasi - kah kah kah.

Tiub tayar ni ibarat seluar dalam jugalah - kah kah kah. Mungkin 'tukar tiub' masih simpan satu hadiah kenang-kenangan dari sifu (CIFU) dia tu - kah kah kah.

Adess! Aduiyaa! Sakit perut aku gelak hari ni - kah kah kah. Senang-senang bacalah pantun dibawah ini, diambil dari komen di blog ini.


anu-arr berahi pejuang siapa?
bukan bangsa bukan negara
perjuangannya sekadar cita-cita
didalam negeri menjadi kepala

cita-citanya sangatlah tinggi
namun sikapnya buruk pekerti
depan belakang dia tunganggi
halal dan haram tidak dipeduli

anwar al-juburi nama diberi
demikianlah anugerah dari mat sabu
pohon tak bergoyang angin berhenti
kalau tak sungguh tak dituduh begitu

perangai anu-arr sepertilah tikus
segala lubang dia nak telus
terbuka atau terpaksa tembus
asalkan dia dapat membolos


Sekali lagi terpaksalah aku ketawa berdekah-dekah - Kah kah kah! Kah kah kah! Kah kah kah! 'Tukar tiub'...bila nak tayar pulak atau tukar side?

3 comments:

Tok Pawi said...

Biar padan muka dia...kah kah kah

bRAVEhEART said...

Salam To Pawi, Kah kah kah. Tukar tiub...tukar juga kondom sekali, hehehe...kah kah kah

Tok Pawi said...

Biar padan muka dia...kah kah kah

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...