Suara Anak Pahang - Perlu Baca

04 February, 2010

MOKHTAR: KISAH GELAP ANWAR TERBONGKAR, SATU DEMI SATU

mokhtar: Can I fuck you today?





Keyword: Mokhtar

Apa lagi penafian yang Anwar hendak berikan? Konspirasi Umno? Tapi soal pokok adalah 'jika tidak ada angin masakan pohon bergoyang'.

Kenapa rakyat tak tuduh orang lain meliwat? Tetapi kerana apa Anwar yang dituduh? Ini kes dengan Norlaila ni sapa nak jawab? Apakah ini juga satu konspirasi yang nak memecahbelahkan keluarga Anwar juga? Itu dakwa Nurul Izzah, anak perempuan Anuar Ibrahim AP Lembah Pantai. Tapi apakah dakwaan ini jujur atau hanya ingin membersih lumpur dimuka?

Kepada kaum keluarga dan sahabar terdekat Anwar, yang tahu bahawa memang Anwar meliwat atau yang telah terkena liwat olehnya sebelum ini, sedarlah dan berdirilah diatas keadilan yang sebenar-benarnya adil dan jangan menipu rakyat hanya kerana ingin membela orang ini yang sudah ternyata melakukan kesalahan.

Memadailah kita menubuhkan PKR dan memecahbelahkan sesama Melayu hanya kerana ber-reformasi untuk membebaskan si-peliwat bersiri.


Mokhtar: Hehe

Q: Adakah perlu berhenti di post pengawal

A: Ya, perlu berhenti.

Q: Ada pengawal tanya ke mana kamu nak pergi?

A: Ada, saya tidak jawab ke mana nak pergi tetapi mengatakan “mohktar”.

Q: Mengapa kata Mohktar, apakah significant nya?

A: Saya dah datang beberapa kali dan diberithu untuk cakap mokhtar

Q: Bila kata mohktar, apa terjadi?

A: Guard akan bagi laluan


klik ke link



4 comments:

kembara putih said...

Apa masalahnya dengan password Mokhtar? Semua pegawai Anwar dapat password sama. Ikut suka Anwar la nak bagi password apa pun. Yang ngko dengki apa pasal?

bRAVEhEART said...

Salam Kembara Putih,
Yerr! Apa salahnya keyword Mokhtar? Dan apa salahnya Anwar nak liwat buntut sapa pun. Apa ko penduli? Cuma kalau dia liwat buntut ko saja ko mesti peduli, kalau tak...hehehe

PaKMie said...

Salam 1M...

Jgn selalu sebut mokhtar...

1. Kawan akau naik marah sebab kenapa sebut2 nama dia

2. Nanti pening guard sebab mana satu yang Anwar mahukan untok mengizinkan masok

3. Nama yang paling sensitif buat masa ini, nanti broder Anwar marah.

mae said...

Adakah pengawal akan jadi saksi dan ditanya apakah benar ada arahan tentang katakunci mokhtar dan siapakah yang memberi arahan dan adakah dia tahu siapa dibelakang mokhtar.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...