05 February, 2010

MOKHTAR: PENYOKONG PKR DAN PAS HARAMJADAH MASIH PERCAYA PADA ANWAR?

Mokhtar: Muka macam bang Nuar, tapi body ni sangat kuingat dan kukenal.
Tapi kalau tak kepit (buka sikit), pasti kita akan kenal siapa dia, selebriti ni, hehe




Beginilah sikap taksub pengikut si peliwat sehingga mereka sudah tidak lagi melihat kebenaran dan menganggap apapun yang dinyatakan dan dilakukan oleh si peliwat adalah benar belaka. Mereka tidak mahu percaya bahawa si peliwat meliwat walaupun bukti mengenainya semakin hari semakin terbongkar.

Dan lebih malang kerana mereka ini adalah kalangan perempuan-perempuan, tidakkah mereka merasa malu pertahankan yang dituduh melakukan liwat. Mereka ini adalah perempuan dari kalangan sapi betina atau kuda binal yang sanggup mencela dan menghina maruah kaum perempuan sendiri dengan memberikan sokongan kepada pengamal sex songsang umat Nabi Luth. Atau mungkinkah mereka juga dari kalangan perempuan-perempuan yang mencintai hubungan sejenis?

Mungkin juga mereka ini adalah kalangan penjilat sisa-sisa dan seredak dari setor kunyit si peliwat dan ketagih untuk menjilatnya lagi dan lagi dan lagi....Kepada penyokong si peliwat, penyokong PKR, Pas dan DAP, cukuplah memperbodohkan diri tahap unta. Berubahlah dan pulanglah kepangkal jalan. Bertaubat dan insaflah. Sedangkan Karpal Sing mampu meminta si peliwat bertaubat...

Dia ni komen diblog saya begini:
kembara putih said...

Apa masalahnya dengan password Mokhtar? Semua pegawai Anwar dapat password sama. Ikut suka Anwar la nak bagi password apa pun. Yang ngko dengki apa pasal?

February 4, 2010 9:51 PM

Harap dia tu bukanlah penjilat setor kunyit si peliwat tu kerana nampak macam terlalu taksub. Tetapi jikalau dia telah menjadi mangsa liwat si peliwat berkenaan, bolehlah buat laporan dan jangan biarkan diri ternoda begitu saja wahai si kembara putih. Kami akan berikan simpati dan bantuan setakat yang termampu untuk membela kamu.


Tulisan ini adalah tindak balas kepada sebuah laman blog yang membuat laporan begini:
Sekumpulan penyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim mencaci Mohd Saiful Bukhari Azlan ketika beliau tiba di Kondominium Desa Damansara, Jalan Setia Kasih, Bukit Damansara, di sini bersama rombongan perbicaraan kes liwat tengah hari tadi.

Mereka yang kebanyakkan adalah wanita, menjerit pelbagai perkataan kesat kepada Saiful ketika beliau mengikuti hakim, peguamnya dan peguambela Anwar menuju ke kondominium itu.


update: 1:30PM

16 comments:

Anak Lenggong said...

iSHH KEMBARA PUTIH NI TAU PULAK YANG SEMUA PEGAWAI NUAR DIBERI KATA LALUAN CAM TU EKS...KO PUN DIJUBUR OLEH NUAR BRAHI JUGAK KE...ATAUPUN NUAR TAK BERKENAN DENGAN DUBUQ KO SEBAB DAH BERKURAP..

Anonymous said...

seperti yg empunya blog tulis. mengajak penyokong PR kembali ke pangkal jalan , berubah, insaf, dan bertaubat. Juga mengkehendakkn mereka berhenti perbodohkn diri tahap unta. hanya 1 persoalan yg ingin diutarakn di sini. mampukah kuderat laki tua berumur 60an yg saket2 sndi dan sebagainya meliwat lelaki 20an? kalau di fikir logik akal. apa? aku bertanya kepada adik saudaraku. 'papa atau atok yg lg kuat?' dia membalas. msti lah papa. papa muda lgi, kuat. atok da tua, uzur. wahai saudaraku kamu lah yg patut sedar sebenarnya. wallahualam.

mantoya03 said...

Zaman nabi lut dulu pun begitu.Walau diberi peringatan oleh nabi sendiri tapi masih ada pengikut setia.Aku tak hairan.Ayah pin pun ada pengikut setia berani mati.

bungaraya said...

Anonymous 10.18am,
Kenapa tak mampu. lelaki 75 tahun pun masih bisa berkahwin dengan wanita 20an dan masih mampu memperolehi anak baru. Tau tak? Jangan itu dijadikan alasan kenapa si Nuar tu tidak bersalah. Nafsu syaitan yang mempengaruhi mindanya bisa mampu dan boleh menjadikan batang kemaluannya sekeras besi stanless steel. Ada fahamkah!!!

SMKDUA said...
This comment has been removed by the author.
wasabi said...

Salam kepada Tuan Blog.

Saya dari blog Penang Wasabi mengambil kesempatan mengucapkan syabas kepada anda kerana pengendalian blog yang begitu cekap dengan artikel2 yang bernas dan mantap.

Harap kita dapat bekerjasama dalam menjayakan blog dan menjawab segala fitnah dan dakyah yang dilemparkan oleh pakatan pembangkang.

Saya juga telah link blog anda dalam senarai blog Penang Wasabi. Sila layari http://penangwasabi.blogspot.com/.

Anonymous said...

Anon February 5, 2010 10:18AM

Anon tahap bodoh nak mampos kalau seseorang tu hobinya kaki pukul depan belakang sama rasa dan benda tu kuat mana ada kira umur .... bodoh !!!!!!!

bRAVEhEART said...

Salam,
Terima kasih semua. Anak Lenggomg, mantoya03,bungaraya, wasabi dan anon12:27. Nampaknya anon10:18 masih tetap percaya pada anwar. Memang ni pada tahap taksub yg tk bole berubah lagi dah. Jika keputusan memihak kepada saiful tentu dia akan kata konspirasi Umno, tetapi jika kepada Anwar maka dia akan kata itulah kebenaran. Saya percaya pada umur 75 tahun pun masih kuat nafsu dan masih boleh meliwat. Kalau tak percaya anon10:18 boleh cari lelaki homo dalam usia itu dan menonggeng, kita tgk apa akan jadi pada buntut anon10:18 tu nanti, hehe. Wasabi, saya akan linkkan blog tuan dari blog saya juga. Salam

PUTRA MERDEKA said...

kembara putih tu nama sebenarnya mokhtar bro, tu yang dia bengang tuh!

Anak Lenggong said...

Anon 10:18..cuba ko rapat dan berbual-bual dengan golongan tua di kedai kopi ataupun surau/masjid..persoalkan perkara ini maka jawapan nya..selagi hidup benda tu tak pernah nak mati..nafsu tetap ada..kalau tengok pompuan dahi licin boleh buat ketayap di kepala woo..begitu juga lah dengan golongan yang suka kaum sejenis..lain kali nak bercakap tu ikut la fakta dan logik..janagn diikut tren apa yang dikata orang ..orang kata otak yang ada kat kepala tu kena gunakan jangan diperap je dan asyik mendengar cakap orang sahaja.. secara logik nya ada sesiapa kah yang sanggup dan berani bersumpah dengan memegang alquran didalam masjid dengan bersaksikan orang lain...dan juga sekiranya anuar tak lakukan semua dan mempunyai segala bukti kenapa sanggup sampai lari kekedutaan turki kata orang nak bunuh tapi lepas keluar daripada kedutaan tu sampai sekarang ni pun dia bebas tak sape pun yang kacau..begitu jugalah kenapa dia asyik mencari alasan untuk menangguhkan perbicaraan nya sehingga setahun.

Kalau ko nak tau mungkin masa kes pertama dulu ko anon 10:18 masih beringus dan bermain ditepi longkang..begini lah juga lagak dan lakonan nuar sewaktu kes pertama dahulu..contoh sikit je aku nak bagitau kat ko:-

1. Dia kata dia diracun sewaktu ditahan..tetapi sampai sekarang tak kojol pun ..kalau kena santau pun dah lama kojol tau tak..

2. 3 daripada 4 hakim mengesahkan bahwa kes liwat memang berlaku tetapi dilepaskan disebabkan kesalahan teknikal mengenai tarikh kejadian..tu yang dia sangkut 9 tahun tu kes rasuah guna kemudahan awam untuk kepentingan diri sendiri.

3. Air mani isteri azmin terdapat bersama air mani anuar diatas tilam sewaktu kejadian kes pertama ditrivoli villa.

4. Adik angkat Nuar Kesuma sangkut kes melakukan liwat bersama.

So..anum 10:18...jangan jadi saorang yang bodoh dan boleh dipergunakan orang..biar lah hakim yang menentukan pakah sebenarnya yang terjadi..ini hukum dunia..hukum akhirat tiada siapa pun yang tau..orang kata ada otak guna dan bila membuat keputusan tu fikir dan buat lah kajian dahulu sebelum mengambil sebarang tindakan.

bRAVEhEART said...

Ya, Ya, Ko je lah yang jawab Anak Lenggong, Pak cik dh penat dn malas nk menjawab lagi dah. Anon tu jenis makhluk yang ada otak tap akai tak ada, mmg bodoh nk mampos. Sama lh dengan kerabatnya tu Kembara Putih.

sakariya said...

Dalam Umno lagi ramai kaki bontot!!!!

Anonymous said...

Sdr Sakaria, saya tau awk mmg kenal pasti semua kaki bontot dlm Umno, dulu pun awk dah di-bontoti mereka itu, kenapa tk report? Kesian bontot awak tu terkoyakkan sbb tk pakai KY Jelly.

YANG GAMBI said...

Salam bro, sama-samalah mereka semua memadamkan apa yang nyata.....biarlah...

Anonymous said...

Anwar Ibrahim...

Masyarakat Madani, Renaissance Man, Bahasa Baku,..

Crony, Rasuah, IMF, Reformasi,

Liwat, Sukma, Azizan, Mior, Not Relevant, Correct-3, Lewat, Mokhtar, CIFU2day.

From Anwar Ibrahim to B.A.B.I

Anonymous said...

tak usah lah kita pi ambil pandangan pro anwar ni sbb pemikiran mereka dah ttutup, begitu
juga mereka mengatakan orang yg sokong umno pikiran mereka dah di brain wash olih umno, tapi aku suka
juga nak info kalu pasal gila sex ni tak ada had umur tua sebenarnya,
kita biasa dengar datuk tua rogol cucu, pak lebai tua rogol murid ngaji quran dan sebagainya, jadi apa nak pelik dgn kes ni, semuanya
belih brlaku

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...