Suara Anak Pahang - Perlu Baca

28 February, 2010

UMB PAHANG TAK MELAPOR CERAMAH DS ANWAR DI JERANTUT

Edisi Sisipan:


Dia tonggeng punggung kepada UMB Pahang




Dalam ceramah kepada peserta kursus UMB di Janda Baik semalam Tuan Husin Lempoyang menyebut bahawa tiada laporan dari blogger Pahang mengenai ceramah oleh DS Anwar Ibrahim pada konvensyen Peneroka Felda di Jerantut.



Sebenarnya saya dan bro bh menghadiri ceramah berkenaan dan membuat catatan mengenainya. Saya ingin menyiarkannya tapi bro bh kata jangan. Sekarang baru saya tau kenapa. Rupanya bro bh ingin melihat para blogger dari UMB Pahang melakukan itu. Sepatutnyalah mereka peka terhadap isu ini namun mereka masih lagi tidur dan bermimpi. Mungkin benar, ketua UMB pahang patut diganti kepada orang yang lebih peka terhadap peranan blogger.



Tambah malang adalah isu ini juga tidak dibincangkan di fb dimana para UMB Pahang banyak berkumpul, jadi apakah mereka masih tidak tau malu mengaku mereka pejuang siber? Kah kah kah! ~ min.sHOGUn

9 comments:

Jebat said...

HAHAHAHA betul tu kawan setuju...

menyegar said...

Kawan pun setuju .mmg demanya tak peka dengan keadaan semasa.Yelah kan demanya dari parti UMNO. dah 53 tahun memerintah.Mana ada parti lain yg boleh tanding UMNO apa. Sebab tu dema tido aje tak perlu buat kerja.

Anonymous said...

Mereka tu dalam fb bukan main lagi, konon pejuang siber, hakikatnya masih bangang dan bengong. Kawan meluat menongok beberapa orang budak2 tu.

Detguaq said...

Kitalambat bertindak kena tukar kepada kami lambat bertindak

cucu mamak kutty said...

cantik gambau yg kau posting tu,kalau kau letakkan gambau mak kau yg tonggeng bontot tu,mesti mak bapak kau puji kau nanti,,,betul2 bertuah punya anak kau ni....kah kah kah...kecik2 taknak mampos,dah tua nak mampos tapi tak mampos2

bRAVEhEART said...

Cucu mamak kutty, itu gamba mak kau ke? Sorilah pasal buatkan kau dan bapak kau marah

Hashim said...

Aku suka gambor tu....ada bakat macam budak bangang Jeffry Mulut Senget....Mana Jeffry? Dah Taubat? Dah tukar nama? ha...ha...ha...

Bakal PM Malaysia telah diketahui.....tentunya bukan Muhyiddin sila klik disini

bRAVEhEART said...

Salam Sdr. Hashim,
Bangganya saya dpt berkenalan dgn manusia yg berkuasa besar, dpt menentukan siapa bakal PM akan dtg dan lain-lain lagi. Ini kuasa anugerah Tuhan yg tak dimiliki oleh insan lain didunia ini. Mungkin dalam hireki skrg ini boleh lah kita sama kan Sdr. Hashim ni sebagai setiausaha kepada Tuhan, kerana dia maha mengetahui dan maha menentukan sesuatu..ada nak kata apa Sdr. Hashim?? hehe

cucu mamak kutty said...

kah kah kah keh keh koh koh koh...jgn marah braveheart,aku memang suka entri2 kau,cuma aku nak peringatkan kau,klu mak bapak di babitkan di sebut sama,apa yg kau buat dan fitnahkan anuar tu,kau lupa ke yg anuar tu kan ke seorang ayah kepada beberapa org anak....mcm juga le perasaan anak2nya bila ayahnya di malukan dan di hina sampai tu sekali...tak tahu pulak aku yg kau ni ada juga perasaan marah bila mak bapak kau di libatkan sama....aku mintak maaf klu komen2 aku kat blog kau ni buat kau marah....lain kali tak baik buat org terutama mcm anuar yg dah bertahun2 di perlakukan dgn pelbagai penghinaan....dgn nama kau braveheart tu,aku rasa kau ni bukan sembarangan org,kau bukan hipokrik,aku selalu bukak blog kau...walau pun kau umno....tapi kau bukaN PARPU KARI DAN KAU JUGA BUKAN JEFFRI DAMIEN DAN PAPA GOMO....KAU BRAVEHEART....BLOGER YG PUNYA KEHEBATAN tersendiri...kau tak perlu terikut2 dgn perangai bloger2 yg kurang ajar dan biadap....kita berlawean dari segi prinsip perjuangan...bukan kita telanjangkan keaiban org,aku mintak maaf krn membabitkan mak bapak kau dlm komen aku7 tadi....kau sampaikan permohonan maaf aku kat mak bapak kau.....tapi kau ckp mak bapak aku...cuma aku sedih krn mak bapak aku dah lama meninggal....kita tetap teruskan perjuangan masing2 dgn prinsip .....bukan dgn entri2 dan komen2 yg memalu kan.....ingat kat sana nanti kita akan di hisab....sehebat mana pun kita.....kita akan berada di padang mahsyar tu nanti......

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...