14 February, 2010

Penyakit "Lama" DSAI Datang Semula.....




Komen Penulis Jemputan;
Katanya penyakit lama DSAI dah datang balik.....Samada dia kelentong atau sakit betul-betul hanya Allah s.w.t dan DSAI sahaja yang tahu. Tapi kalau dulu semasa dipenjarakan beliau mendakwa sakit tulang belakang, siap pasang support kat tengkuk walaupun yang sakitnya tulang belakang... tapi pakai support kat tengkuk....Mmmm masa tu penulis tak nampak putar-belitnya....Sokong......
Lepas tu kata Umno/BN meracuni dia dengan racun arsenik dan lebih menggemparkan kena suntik dengan virus HIV. Lagi konspirasi Umno......Nama Tun Mahathir jugak yang busuk. Benda macam tu pun boleh buat main....Depan orangramai tak boleh nak berjalan, berpimpin-pimpin, sorong pakai kerusi roda...."macam sakit dah nak mati benor"....Tapi di belakang kamera, sihat boleh berjalan sendiri....Adakah "Round 2" inipun rakyaat masih akan tertipu lagi? Hanya masa yang akan menentukan......Tapi sekarang ni penulis dah tak percaya dah....."He is a good actor". Kalau pergi ke Holywood atau Bolywood sure leh dapat "oscar".

Sila kunjungi blog penulis; http://bumiyang.blogspot.com/


Sumbangan: ISAC / BY


5 comments:

Cheguman said...

Nama Tun busuk sebab kena kentut Anwar.

Anonymous said...

Dah tk nmpk tulisan bh? Cuti sakan ke?

one one no belen said...

So kentut anwarlah yg busuk.bukan Tun.

galilubang-tutuplubang said...

Anu-ar tak kentut busuk tetapi dia sendiri yang memang dah busuk sbb kerja dia servis semua lubang2 kentut ni. Jadi kalau ada yg lubang kentut rasa tak berapa memberikan bunyi kentut yg baik sila lah mohon untuk di-servis-kan. Gerenti segala seredak2 dan kekotoran itu dapat dinyahkan. Uwekkkkk!

sHOGUn said...

Terima kasih bro Isac kerana posting ini. Perkhidmatan servis lubang kentut? hehe! Anu-ar le tu.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...