Suara Anak Pahang - Perlu Baca

03 February, 2010

RAKYAT INGIN MELIHAT TERTUDUH LIWAT DIBICARAKAN SEGERA

Foto Ihsan Gomo





Pagi. Hakim memutuskan Rayuan Anwar telah di tolak dan kes akan bersambung jam 2.30 petang bagi mendapatkan keputusan dari Ketua Hakim Negara di Putrajaya.

2.30 petang Mahkamah memutuskan menolak permohonan Anwar Ibrahim untuk MenGUGUR kan Kes Liwat sebelum Bicara.

3.45 petang Mahkamah memutuskan Kes Liwat Anwar Ibrahim akan berjalan dan bicara penuh pada esok 3.02.2010 jam 2.30 petang.




Sewaktu bersama beberapa pengiringnya berada didalam lif ketika akan meninggalkan mahkamah, beberapa orang ( termasuk anggota cawangan khas, para penyokong Anwar Ibrahim dan para pemerhati) yang berada berhampiran mendengan bunyi hentakan yang kuat dari dalam lif dan mereka maklum bahawa bunyi itu adalah akibat hentakkan (tendangan) yang kuat ke pintu lif. Bunyi berkenaan membuatkan meraka yang ada berhampiran terdiam.


Mungkinkah itu akibat tendangan Anwar Ibrahim ke pintu lif yang tidak berpuas hati dan kecewa kerana kes nya kali ini sudah tidak dapat ditangguhkan.


Namun keseluruhan rakyat berharap perbicaraan penuh akan dijalankan esok dan juga berharap tidak ada apa-apa penangguhan lagi. Bagaimanapun, ada pihak yang memandang bahawa perbicaraan ini tentu akan tertangguh sekiranya Ketua Peguam Karpal Singh menarik diri.


Kita lihat apa lagi konspirasi dan helah Anwar Ibrahim untuk menipu rakyat seperti kita ini?



No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...