Suara Anak Pahang - Perlu Baca

28 May, 2010

ANWAR SEORANG PELIWAT SEMUA ORANG TAU




Sejak lama dulu sudah ramai rakyat Malaysia yang percaya memang Anwar benar-benar meliwat. Terbaru apabila Ezam, orang yang rapat dengan Anwar membuka pekong di'bontot' banyak pihak menganggap ini satu pembohongan.

Wan Azizah tentu lebih tahu dan dapat merasai perkara sebenarnya namun masih tetap pertahankan Anwar dan menuduh Ezam berbohong. Nurul Izzah juga demikian, mempertahankan bapanya membuta tuli. Soalnya, jika benar dakwaan Ezam itu satu pembohongann dan berniat jahat, kenapa dia tidak didakwa? Bukankah keluarga 69 ini sangat terkenal dengan saman menyaman?


Baca juga blog-blog dibawah ini;

1 comment:

Wake UP! said...

Anwar sendiri membuka pekung di bontot. Begini sekali buruk perilaku pembontot. Tak dapat menahan dugaan membontot.

Jesus Christ is not the same as Allah.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...