Suara Anak Pahang - Perlu Baca

30 May, 2010

MEMANG ANWAR PELIWAT, AZIZAH TAK MAMPU PERTAHANKAN LAGI



Terlalu banyak persoalan dan keraguan-keraguan yang timbul mengenai Anwar. Semakin banyak pihak yang sudah mempercayai bahawa Anwar benar-benar meliwat walaupun bukan senagn untuk mempercayai apa yang hanya kita dengan tetapi tidak kita lihat. Tetapi bagaimana pula dengan Kak Jijah? Dia juga nampaknyab percaya bahawa memang Anwar meliwat walaupun dia tidak melihatnya. Mungkikah ada petunjuk-petunjuk tertentu yang yang dapat dijadikan panduan sewaktu mereka bersama selama ini?

Sudah terlalu banyak juga yang telah dibongkar oleh Ezam, namun Kak Jijah hanya mampu menahan marah dan menuduhnya menfitnah. Jika selama ini keluarga ini akan selalu mengambil tindakan menyaman, kenapa tidak pada Ezam? Mungkin pembongkaran Ezam itu adalah kebenarannya. Maka kebathilan telah dikalahkan oleh kebenaran?


AIDC telah membongkar segalanya dan memperjelaskan segala butir-butir yang ada. Maka sudah tentulah banyak butir-butir yang akan kelihatan dengan jelas. Butir Azimin, Azizan,Sukma dan butir Kak Jijah sendiri. Sila klik SINI untuk baca segalanya.

2 comments:

leman said...

kita tunggu kak jijah melompat plak, dan kena tanya siap2 pd tuan guru nik ajis fatwa kalau laki main bontot, adakah jatuh atau tidak talak? Bab mandi wajid selepas meliwat karpal dah belajar

bRAVEhEART said...

ada satu makhluk puak penyokong peliwat ini hantar komen, marah sungguh dia sbb dia tak percaya si anu-arr tu meliwat. aku nak cadangkan supaya dia tonggeng bontot dia pada anu-arr tgk ada anu-arr hantam ke tidak, kehkehkeh, ini blog aku lah, kahkahkah

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...