Suara Anak Pahang - Perlu Baca

27 May, 2010

MEREKA TAHU ANWAR MELIWAT...

Sekadar hiasan kerana Tahun Baru Cina lambat lagi.


Berikut adalah posting dari blog Abe Mie Terjah. Menulis kenyataan Ezam bahawa Kak Jijah sebenarnya mengetahui bahawa Anwar adalah seorang peliwat yang meliwat beberapa pemuda termasuk Saiful.

Nurul Izzah, anak manis beliau juga turut mengetahui bahawa bapanya seorang peliwat. Ezam mancabar kedua-duanya bersumpah dengan Quraan menafikan mengetahui Anwar meliwat.

Mungkin juga ada diantaranya, yang sudah sekian lama bersama Anwar juga diliwat, dengan sedar diliwat sama ada menyukai atau tidak namun mengambil sikap mendiamkan diri - menutup mulut dan bontot mereka rapat-rapat, hehehe!


Ezam nampaknya cuba menjolot buntut Anwar Ibrahim dengan kenyataan- Azizah tahu Anwar liwat beberapa orang anak teruna termasuk Saiful Bukhari ketika berceramah di Kota Bharu Kelantan. Kata Ezam, Azizah sebelum ini (masa dia menyokong PKR dan Anwar) memberitahunya yang Anwar Ibrahim meliwat Saiful Bukhari. Ezam juga mahukan Azizah mengangkat al-Quran untuk menyatakan kebenaran ini- dan Ezam sudah bersedia jika disuruh berbuat demikian. "Saya cabar dia (Azizah), dia boleh angkat al-Quran, dia boleh nafikan dengan mengangkat al-Quran yang dia tidak bagi tahu saya, tapi saya boleh angkat Al-Quran untuk menyatakan orang yang bagitahu kepada saya yang Anwar mempunyai penyakit dan perangai jijik itu tidak lain tidak bukan ialah isteri dia sendiri, Wan Azizah, ini cabaran saya," kata Ezam (Sinar Harian 27 Mei 2010). Namun anaknya, Nurul Izzah pula cuba membela ayahnya dengan mengatakan Ezam membuat tuduhan jahat. Kata Nurul Izzah yang baru setahun jagung menjadi Ahli Parlimen nampaknya beria-ria menyokong Anwar Ibrahim sebagaimana dia mengiakan kerajaan 16 September dan pembunuhan yang cuba dilakukan oleh ayahnya untuk menyuntik arsenik sebelum ini. abe MIE- Nurul Izzah tahu ke perangai ayahnya? Suruh dia angkat al-Quran kalau dia tahu ayahnya tidak meliwat. Sah lah keluarga ini keluarga meliwat.

3 comments:

Anak Lenggong said...

Sekiranya salah dakwaan Ezam tu..Puan Izah sila lapurkan kepada polis dan saman Ezam...tapi hakikatnya bila pendedahan mengenai keburukan kaum keluarga Puan Izah..dulakukan oleh orang yang dahulunya rapat dengan Nuar..takde saorang pun dikalangan Pemimpin PKR dan keluarga Puan Izah menyaman mereka...cuma menafikan didalam akbar sahaja..kalau berani saman laa..bukan ke keluarga Puan Izah merupakan keluarga yang suka menyaman orang..nak duit free..

Esperalzi said...

Bagaimana dengan Ezam? Adakah dia juga antara yang terliwat? Hahaha! Aku bukan pro-AnWAR, cuma sekadar hipotesis!

bRAVEhEART said...

Salam anak lenggong,itu lah pasal ini bererti takut kerana salah...hehe.
Esperalzi, selain Kak Jijah, mungkin juga Ezam terliwat sama, mana kita tau kan? hehe

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...