29 May, 2010

HANGAT: KAK JIJAH TAU ANWAR LIWAT, DIA BERITAHU EZAM?

Beberapa hari lepas saya buat posting megenai Kak Jijah yang mengetahui perangai buruk DS Anwar yang gemar meliwat. Ezam telah membuat kenyataan dan berani bersumpah mengenainya.

Dalam kata lain, Kaki Jijah sangat-sangat tahu bahawa DS Anwar memang peliwat. Kerana itu ada ketikanya Kak Jijah mencemburui DS Anwar jika bersama 'Mat Jambu'.

Dibawah ini, lagi kenyataan dari laman blog dimana Ezam berani bersumpah mengenainya. Persoalan lain yang timbul adalah;
Adakah orang lain yang terapat dengan DS Anwar juga diliwati namun masih membisukan diri? Apakah dia memberikannya dengan rela serta menyukai perbuatan luar tabii itu dilakukan terhadapnya selama ini atau terpaksa merahsiakan demi rumahtangga? Apakah dia masih dapat menahannya...?



Apapun sila baca artikel dari Blog Gunung Mat Cincang:

ISTERI CERITA PERANGAI BURUK SANG SUAMI...???!!


‘ Perangai jijik ’ Datuk Seri Anwar Ibrahim diberitahu sendiri, oleh Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail….’

“Saya sanggup bersumpah untuk pertahan kenyataan saya dan cabar Anwar dan Azizah sama-sama bersumpah. Saya gesa Anwar dan Azizah jangan heret anak mereka dalam hal liwat ini dan hentikan sandiwara kerana rakyat sudah terlalu lama ditipu,”

“Saya cabar dia (Wan Azizah), dia boleh angkat al-Quran, dia boleh nafikan dengan mengangkat al-Quran dia tidak bagi tahu saya, tapi saya boleh angkat al-Quran untuk menyatakan orang yang bagi tahu kepada saya yang Anwar mempunyai penyakit dan perangai jijik itu tidak lain tidak bukan ialah isteri dia sendiri, Wan Azizah, ini cabaran saya,”Ezam [sini]

2 comments:

Unknown said...

apa tunggu lagi kak jijah oii ..samanlah Ezam seribu juta , pakat anak beranak saman Ezam , jgn risau NGO yahudi ada dibelakang anwar jadi sponsor ,

pilihan kedua : pakat anak beranak pergi mekah , disaksikan syeikh Alqardhawi , sumpah dgn nama Allah bahawa kak jijah benar , anwar benar , nurul ezah juga benar dan Ezzam itu pembohong pemfitnah , duit? anwar banyak duit , maklum anak emas NGO yahudi..pilih mana satu suka !!

agbr47 said...

Tak mungkin Kak Ijah tak tau. Alim-alim kucing, tak makan cium juga. Tak payah dengar cerita orang. Kalau dah tabiat tu tabiatlah.

agbr47: Ada isteri yang cemburu pada lelaki.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...