02 May, 2010

BURUKNYA POLITIK PAS

Perjuangan demi Pas kalu mati pun tak berfaedah
selain menyusahkan orang saja


KOTA BHARU 30 April - Penulis blog, Syed Azidi Syed Abdul Aziz bersedia menyahut cabaran Ketua Penerangan Dewan Pemuda Pas Kelantan, Ahmad Fadhli Shaari untuk mendedahkan individu yang memberikan wang lebih RM 4juta untuk menjalankan operasi gerak saraf bagi memburukkan kepimpinan, Tun Abdullah Ahmad Badawi.

Beliau yang merupakan penulis blog Kickdefella bagaimanapun berkata, pendedahan tersebut tidak perlu dilakukan secara terburu-buru dan bila tiba masanya beliau akan dedahkan kesemuanya.

Bekas Pegawai Perhubungan Awam Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) turut menempelak Ahmad Fadhli yang juga Setiausaha Akhbar Menteri Besar Kelantan kerana membuat kenyataan mendahului kepimpinan parti tersebut.

"Saya menanti Setiausaha Akhbar Menteri Besar membawa isu ini kepada 'pimpinan parti' dan jika 'pimpinan parti' bersependapat dengan beliau bahawa saya perlu dedahkan nama individu-individu tersebut, diharap Setiausaha Akhbar Menteri Besar akan dapat membuat pengumumannya.

(Sila Klik ke blog anak Kelantan yang menulis tentang Kelantan, hanya orang Kelantan yang tau hal sebenar di Kelantan)


Kalau saya tulis banyak-banyak isu ni penyokong Pas kata saya tak tau masalah sebenar, jadi bacalah sendiri dari apa yang orang Kelantan sendiri tulis mengenai Kelantan. Saya percaya dia lebih tau dan faham keadaan sebenar, bak kata; hanya Johari yang mengenal Maniam.

Saya cuma mampu kata kepada penyokong-prnyokong Pas supaya bukalah mata dan telinga, buka minda juga dan jangan biarkan kita tertipu oleh pemimpin Pas yang licin macam belut. Jangan diukur kealiman seseorang dengan besarnya serban dikepala kerana benggali pun pakai serban juga dan kadangkala penutup kepala dipakai untuk menutup tanduk yang tumbuh. Almaklumlah, Pas pun dan sanggup bersahabat dengan syaitan. Memegang kunci syurga lagi gitu.

Hendaknya janganlah marahkan saya pula, bh hanya sekadar menympaikan pesan dan ingatan dari tulisan anak Kelantan ini. Saya tak buat dan tak kata apa-apa pun lebih dari itu.



2 comments:

pi jahanam melayu umno said...

setan klu dah masok dlm kepala kau.....tu le hasil entri yg kau buat.....neraka jahanam kau setannnnnnn

bRAVEhEART said...

Salam, setan bila masuk blog orang langsung tak reti nak beri salam. Berapa panjang tanduk yg dah tumbuh atas kepala? Dah bnyk ke sahabat2 setan? Ingat juga Tuhan sekali sekala, politik-politik juga, Pas itu parti politik bukan Agama,

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...