Suara Anak Pahang - Perlu Baca

09 January, 2012

BEBAS DAN TIDAK BERSALAH - KEADILAN UNTUK ANU ARR




1. Mahkamah telah memutuskan bahawa Anu arr TIDAK bersalah dan dibebabaskan tanpa syarat. Penyokong Anu arr gembira. Anu arr 'sangat' gembira. Tapi kenapa Kak Jijah berwajah sedih dan bermuram durja? Apakah gerangan yang ada didalam kepala dan 'batu jemala'?

2. Tentu ada yang tersembunyi dan terahsia yang tiada siapa lain yang tau. Kebenaran yang hakiki atau ada perancangan yang gagal akibat dari pembebasan Anu arr? Mungkin bimbang Anu arr akan bertambah bermaharajalela...bersultan dimata dan beraja dihati.

3. 'Imam Mahadi' Anu arr tidak BERSALAH meliwat saiful. Bagaimana dengan kes bersama pelacur di klip video itu? Apakah Anu arr tidak juga bersalah walaupun watak utama 'filem' lucah berkenaan adalah 99.9 % ada kesamaan dengan Anu arr?

4. Keadilan untuk Anu arr, hanya untuk Anu arr sahaja. Keadilan didunia.

16 comments:

Anonymous said...

heran aku apasan Wan Azizah mencuka hmmmmmm

PaKMie said...

Salam all...

Terbalik kot...kak wan ni bila hatinya suka muka jdi masam...dia sedih muka jdi ceria. Kesah an-war ni lebih tepat jika diterbalikkan he2..

Anonymous said...

Bukti Mahkamah di Malaysia adil.. Tak macaam si Nuar tu sentiasa kata tak adil...Lepas ni mesti dia kata keadilan telah berpihak pada dia... Tapi kes video dengan China Doll tu mcm lak....

Anonymous said...

she should look happy, or pleased, no?

Anonymous said...

Mahkamah dunia memang tidak pernah adil kecuali Mahkamah Allah s.w.t nanti yang seadil-adilnya perbicaraan.

Anonymous said...

Sebenarnya Wan Azizah tidak gembira bila keputusan Anuar didapati tidak bersalah!!!!!! Tapi apa nak buat, lepas ni ponggong siapa pulak jadi mangsa Gay Tua ni??????

Anonymous said...

Sebenarnya Wan Azizah tidak gembira bila keputusan Anuar didapati tidak bersalah!!!!!! Tapi apa nak buat, lepas ni ponggong siapa pulak jadi mangsa Gay Tua ni??????

Anonymous said...

mlm ni anu rrrr tak balik rumah..dia nak raikan pembebasan nya.. Kak Jijah tau..mana dia pergi apa dia buat...Tajpa la Kak .. Suami kakak tu Anugerah Tuhan..Tuhan mana tak tau la pulak tetapi yg SAH Anu rr bukan anugerah Allah...dia dilaknati ALLAH..itu saya psti yakin dgn Kuasa ALLAH

bRAVEhEART said...

anon 1:14,
kak jijah tk happy mungkin sebab tau apa akan terpaksa dia tanggung nnti jika nafsu Imam Mahadi Anu-gayrah Tuhan itu tidak dapat dikendurkan oleh orang lain......kesian kak jijah..terpaksa membelakangi suaminya sendiri....

Anonymous said...

Jangan terlalu menghina, takut jadi fitnah..astaga! Saiful orang muda sihat walafiat, Terpaksa diliwat orang tua yang sakit tulang belakang? mungkin saiful bersalah? Mungkin DSAI..Kita xtau?

MAILKGBENUS said...

UMNO memang PEMFITNAH NO 1 di dunia. UMNOLAKNATULLAH

yop said...

kak wan bimbang abg Nuar akn mencari buntut baru yg muda..ekeke

Anonymous said...

Wan Azizah bukan sedih, tetapi sebak kerana terlalu gembira bongokkkkk.. orang UMNO ni 1.bongok 2.lucah. 3 samseng

indian doll said...

anon 11.08,
maaflah kak wan, kita tak tau yg kak wan sebak, apa pun terima kasihlah kerana kak wan sudi beri komen disini, hikhikhik!!!

Anonymous said...

yop,
mmg lah anu arr nak cari bontot baru sbb sepat kering tu dah tk menyelerakan lagi, hehe

Anonymous said...

Gembira bukan bermakna ketawa terbahak bahak macam lembu gila.Ada juga orang yg melahirkan kegembiraanya dgn menitiskan air mata tanda kesyukuran. Hanya org UMNO je yg suka tertawa terbahak-bahak sebab kebodohanya

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...